Mali-H Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Håvard Vika, Forsvarsfrue, Kristian og 1 annen 4 Siter
Espen Espelund Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 marenwr, Krembolle, Håvard Vika og 1 annen 4 Siter
Gundersen™ Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Ok, det er ikke et bilde, men å høre David Hasselhoff får meg til å glise. Det hjelper selvsagt med en musikkvideo spilt inn på det glade 80-tallet! SlayerDad og Kimae 2 Siter
MartinK Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Ok, det er ikke et bilde, men å høre David Hasselhoff får meg til å glise. Det hjelper selvsagt med en musikkvideo spilt inn på det glade 80-tallet! Oh. My. God. Jævlig glad vi er ferdige med det glade 80-tallet når jeg tenker meg om Siter
Joakimz Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 LOL LOL LOL HenrikWL, BluebearWebcoaching og Håvard Vika 3 Siter
Gundersen™ Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Fotballspillere har åpenbart for mye fritid siden de kan styre så mye med frisyren... Ronaldo Jason Lee Neymar Mario Balotelli Carlos Valderrama Djibril Cisse Gervinho Siter
Tomla Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Ok, det er ikke et bilde, men å høre David Hasselhoff får meg til å glise. Det hjelper selvsagt med en musikkvideo spilt inn på det glade 80-tallet! Don't hassel the Hoff! Urban Dictionary: don't hassel the hoff Siter
ubertass Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Kavring, Keegil, Forsvarsfrue og 7 andre 10 Siter
kamilligram Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 En egen en, fra telefonen min som prøver seg på facial recognition. Flink telefon altså Ble en lattermild overraskelse mens jeg så gjennom feriebilder. Forsvarsfrue, malenesofie, QuickCharger og 3 andre 6 Siter
HenrikWL Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 En egen en, fra telefonen min som prøver seg på facial recognition. Flink telefon altså Ble en lattermild overraskelse mens jeg så gjennom feriebilder. Dette ble enda bedre av at ansiktet til han ene fyren der ikke ble gjenkjent. I følge telefonen din, så ligner en hundeanus mer på et ansikt enn ansiktet til han fyren. kamilligram, tonelone og malenesofie 3 Siter
kamilligram Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Dette ble enda bedre av at ansiktet til han ene fyren der ikke ble gjenkjent. I følge telefonen din, så ligner en hundeanus mer på et ansikt enn ansiktet til han fyren. Jepp. He just wants to be a real boy :/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.