Gå til innhold

Fitnessbloggens FHM-artikkel sprer seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, digger at du skriver Aftenpoften!:D

Gøy at den sprer seg, leste artikkelen hjemme i påska og ble søkke imponert! Og ut i fra kommentarfeltene ser det ut som en del lar seg inspirere ihvertfall. Så får du heller kjempe Don Quijotes kamp mot vindmøllene(les: skeptikerne) ;)

Skrevet

Artig! :)

Den eneste som trekker gleden ned er alle de sedvanlige, grinete kommentarene fra folk, som alltid kommer i kommentarfeltet under slike artikler i avisene :mad:

Skrevet
Hehe, ja..Gøy å pisse på snøskred! Skepsis i forhold til ting som dette bunner ut i to ting, ,mangel på kunnskap og tro på egne evner.

"Det er ikke alle som blir i bedre form av å trene. Jeg blir bare sliten av det." (sitat fra kommentarfelt, BT)

Denne måtte jeg trekke litt på smilebåndet av altså :confused::eek:

Skrevet
"Det er ikke alle som blir i bedre form av å trene. Jeg blir bare sliten av det." (sitat fra kommentarfelt, BT)

Denne måtte jeg trekke litt på smilebåndet av altså :confused::eek:

hihi, den var jo nesten søt.. :confused:

....Jeg håper psmf -Lars og nano(?) og alle andre som er inne på PSMF er klar for å svare på nytt og på nytt og på nytt og på nytt om hva folk skal spise og ikke spise..

Skrevet
Evig rå dag!

Den har også vært på forsidene til Nettavisen, Sol.no, Fedrelandsvennen, Aftenbladet, og selvfølgelig fhm.no.

Grei trafikk på fitnessbloggen for tiden? :D

Skrevet

Jupp, you have taught him well, sensei!:ninja::p

Men veldig gøy å lese om motivasjonen hans underveis, og hvordan han har lagt til rette for å trene hjemme de dagene han ikke kommer seg avgårde. Smart å ordne seg med litt utstyr hjemme!

Skrevet

Så flott!

Ble selv kjempeinspirert over artikkelen, godt at folk kan se at det ikke bare er bolere som får resultater av trening og strukturert kosthold :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...