Runeabo Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 I liiiike (Borat) Sexy Tiiime (ja heilt riktigt Borat) Nåååt! (ingen ringere en Borat) Tombrunost 1 Siter
Opheliia Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Jeg sier det men nå er jeg fra Stavanger da Dårlig unnskyldning Jeg er fra Sandnes. Siter
Pinglo Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 "spisedag" eller min personlige favoritt: "livsstilsendring" (er for så vidt ikke noe galt med ordet, men litt morsomt at alle damer kalte slankekurene sine for det i en periode) Og om noen andre er interesserte i treningssentre i Halden, finnes den diskusjonen her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/treningssenter-i-halden.6432/ Siter
Kira Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Og det vett du! Mulig det kun er vestlendinger som tar den... Knugen og jallajalla 2 Siter
Helene Drage Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Skjer a Baghera? *grøss* Har kjøpt nye platåsko! (stygt redd den kan bli normal igjen men...) Siter
Flakkis Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Er veldig glad for at "lissom"-viruset ser ut til å ha sluppet taket...:thumbsup: ...men ikke fullt så glad for at "på en måte"-viruset har overtatt!:thumbsdown: Er det ikke det ene, så er det det andre... Siter
Janeee Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Hoooow you dooing... Ihvertfall ifra gutter med høye tanker om seg selv.. Anya 1 Siter
Kristin Charm Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Når folk sier: "Jeg døde" eller "jeg dør" av noe. "Jeg dør av hvor teit hun er altså" Eventuelt "Jeg får angst av [...]" (det sier jeg selv...) wingeer og Chocolate 2 Siter
rudboy Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 jeg er glad Petter Solberg kjører såpass dårlig at vi slipper de fantastiske intervjuene med han på engelsk nano og Chocolate 2 Siter
wingeer Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Ikke helt i stil med trådens navn da mange av disse utrykkene, dessverre, brukes enda. Bidrar med "kleint" når det blir brukt om en situasjon som var/er pinlig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.