Gå til innhold

Ting du er glad ingen sier lenger


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er generelt veldig lite begeistret for diverse engelske "kule" ord og uttrykk, så er glad hver gang noen dør ut, og blir småirritert når nye tas i bruk:p De fleste av ordene/uttrykkene passer best på ungdomsskolen, og kun der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ....

Alle skal få. Grøsser gjennom hele meg når jeg hører det:(

Fine (sier det vel bare i stvg tror jeg?).

Fuck my life.

Sos eller noe sånn i stedet for saus:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine (sier det vel bare i stvg tror jeg?).

Sos eller noe sånn i stedet for saus:p

Haha! Mange sier det:whistling: "Han æ finæ, søtæ, kjekkæ og æi eeelska fiskebålla i kvite SOS!" Det er jo dialekt, ikke et uttrykk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ....
Haha! Mange sier det:whistling: "Han æ finæ, søtæ, kjekkæ og æi eeelska fiskebålla i kvite SOS!" Det er jo dialekt, ikke et uttrykk:D

å ja ha ha, men irriterer meg grenseløst for det om :(:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du kjenner du dør litt innvendig, da har du klikket i vinkel:)

I mine 13-14 år i Forsvaret har jeg hørt uttrykket blitt brukt mange ganger men jeg har fortsatt til gode å se noen gjøre det. Mulig jeg er litt kvervulerende men hvordan dør man litt innvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine 13-14 år i Forsvaret har jeg hørt uttrykket blitt brukt mange ganger men jeg har fortsatt til gode å se noen gjøre det. Mulig jeg er litt kvervulerende men hvordan dør man litt innvendig?

Det må et svært godt trent øye til for å faktisk se det. Når noe er så brutalt dumt at du kjenner at du er i ferd med å miste troen på menneskeheten, da dør du litt innvendig:) Det finnes mange andre symptomer på at du dør litt innvendig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "kult" blitt ...ukult? :confused: Da må jeg være lite kul hvertfall, jeg sier det hele tiden. :mellow:

Foreldrene mine begynt å bruke 'kult' for 5 år siden, da slutta jeg. Om noen år kommer det til å regnes som et retro-ord og dermed bli brukbart igjen. Jeg har tatt i bruk allerede, da jeg liker å være forut for min tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...