Gå til innhold

Hva bruker dere for sportsBH jenter?


Ida86

Anbefalte innlegg

Hei.

Er veldig usikker og nervøs, så noe treningstudio har aldri vært aktuelt.

Men nå har jeg ordnet med time med pt, men jeg har ingen aning om treningsklær etc, og dette med treningsBH har blitt et stort tema.

Er det mulig å trene med vanlig bh til å begynne med? Bare så jeg får sett litt hva det går i, å så skaffe meg en treningsbh etterhvert?

Eller trur dere jeg vil bli uglesett?

Har en fra pierre robert, men er veldig redd for at nipplene skal vises gjennom! :(

Å ikke minst så har jeg nesten ikke bryster..

Kan noen gi meg noen tips..?

Du kan fint trene med vanlig BH, men om du skal løpe eller gjøre noen andre aktiviteter hvor det er mye bevegelse er det greit å ha noe som holder de godt inntil kroppen. Tror absolutt ikke du vil bli uglesett om du trener med vanlig BH, for å være ærlig så tviler jeg på at folk kikker og tenker på hva slags type BH andre har på seg. Jeg legger iallefall ikke merke til om jenter trener med vanlig eller sports. Grunner til å bruke sportsbh fremfor vanlig er blant annet å holde ting på plass og ikke minst bedre komfort :-) Du bruker jo en singlet eller topp over bhen uansett, og det finnes utallige sportsBHer å velge i, så jeg tror ikke noen vil legge merke til om du trener med sports eller vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen, tusen takk for svar!

Gleder meg sykt mye til å endelig få bruke kroppen, men gruer meg mtp at det er folk der og jeg ikke vet helt hvordan ting er :unsure:

Sånn som dette med treningsbh. Irrasjonell frykt, men den er der for det:blush:

Sånne ting som har holdt meg tilbake.

Men no sporer jeg vel av :p

Igjen, takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Har pierre sin oxo, men den er altfor strak over skuldrene;( men føler den holder ting på plass. leste at man burde ha sports bh med separate cuper pga unngå gnissing eller noe.

Før jeg tok brystreduksjon har jeg hatt shock absorber, eneste jeg passet i den gangen og de passer flott, må vel sikkert bli noe slikt nå også. digg og slipper og dra en svett supertight bryterrygg bh over hodet etter man har løpt i en time oxo. til styrketrening bruker jeg hm sine, eller bare sånne sømløse fra bikbok, hvis jeg ikke skal ut og jogge liksom.

synes det er sååå dårlig utvalg i sportsbutikkene omkring her jeg bor, så må jo nesten handle fra nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shock Absorber er fantastiske til å holde "ting" på plass. Pleier å handle på Play.com når de er på tilbud til under 200,- Men ser at jeg bør satse på Ebay neste gang :-)

Ellers synes jeg Newline sine er fantastisk myke og gode på. Ganske godt hold i dem også.

HM sine synes jeg er av dårlig kvalitet. Mister passformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nike adjust u-bra som favoritt, merker ikke at jeg har den på. Har en gammel en fra Röhnisch som jeg skulle ønske jeg fant igjen, ellers har jeg noen billige fra ebay.com som brukes på ikke hoppe og løpe så mye dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Kjøpte faktisk en fra Hm nå som jeg synes funker som fjell :) Tror den er ny fra den siste sports kolleksjonen deres, sitter godt og så er det innlegg i den.

[ATTACH=full]54269[/ATTACH]

Den har jeg også, i svart og rosa! Superfornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...