Gå til innhold

Hva bruker dere for sportsBH jenter?


Ida86

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 65F/65FF i bh, og sverger til Shock Absorber. Har 3 stk, og de holder ALT på plass. :love: Synes som mange andre her at de kan være litt stramme rundt, så jeg har 2 i 70E, det er litt forskjell på modellene synes jeg. De er ihvertfall klart verdt hver eneste krone, hvertfall hvis du trenger ekstra støtte. Bare vær sikker på at du bruker riktig BH-størrelse, mye enklere å finne gode bh'er da. ;) Til Yoga bruker jeg topper fra HM, men da trenger jeg strengt tatt lite støtte. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Uhh, hadde noen krise-sportsbher fra H&M og de gikk rett i søpla. Stive og fæle! Hvis det ikke er fra sportsbutikker så synes jeg Pierre Robert og de fra Lindex er gode :) De være behagelige og stretchy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som har prøvd StayInPlace enda? De er padda ekstra, noe som er bra.. Bruker Pierre Robert sine nå, men jeg har B-cup, så alt forsvinner liksom.. Vil ha litt padding så det ser litt bedre ut, rett og slett :p

Eventuelt vurderer jeg å prøve Nike sine, men de virker ikke noe særlig tykkere enn Pierre Robert. Hvertfall ikke de som er å få tak i på XXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Pierre Robert før, som jeg også er fornøyd med. Men om Helle nevner over her, så forsvinner puppene liksom. Mine blir skvist flate som pannekaker :dry:o_O

Kjøpte et par av disse når jeg var i Canada. Har aldri vært så fornøyd med en trenings-BH før, noensinne! :)

post-1830-14440900823404_thumb.jpg

Aerie FIT Cross-Back Bra | Aerie for American Eagle

Er usikker på om dette merket er å få kjøpt i Norge. Noen som vet? Syng ut i tilfelle, da skal jeg skaffe meg flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

FYI: Stay In Place (fra f.eks. getinspired.no og gymgrossisten.no) fungerer veldig bra, selv for oss som ikke har så mye å stille opp med :p

Og det er jo bra!! Jeg bruker 70B og måtte ha A/B cup i small. Den er litt trang å få på, ofr den har ikke så mye stretch, men når den er på så sitter den veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nike Performance Definition. Beste sports-bh'en jeg har prøvd :) Har en litt tynnere (ikke smalere) kant og passer best for de som har A,B,C-cup, vil jeg påstå :) Den har et litt annerledes og tynnere stoff der som bh-en går mellom skulderbladene. Gjør at svetten absorberes og ikke "samles" her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd flere, inkl disse som er nevnt her, men ingenting funker.. Har E, så må ha noe som faktisk holder ting på plass :p noen forslag?

Jeg bruker F cup og er smal midjen så har måttet bruke mye tid på å finne bh. Når jeg skal løpe eller lignende foretrekker jeg å bruke to.

Favoritt til løping:

Casall Adjustable Sports Bra BH C-Cup

denne kan brukes alene men jeg foretrekker å kombinere den med en med bryterygg da er det minimalt med bevegelse.

Favoritten til styrketrening:

Sport Sports Bra | Panache Sport Collection | Panache Lingerie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en sånn med lomme til iphone, genialt! :love:

åå den så jeg i A magasinet, er den god?

selv har jeg pierre robert, og en fra nike, men jeg har ganske ikke ekstisterende pupper så er ikke så farlig hva jeg har på egentlig. men til dere som er så opptatt av at ikke puppene skal forsvinne, hvem bryr seg når man trener? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...