Gå til innhold

Hva bruker dere for sportsBH jenter?


Ida86

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg syntes er kjempe viktig, kanskje det viktigste plagget jeg har på meg når jeg trener.

Nå skal det kanskje sies at jeg (i motsetning til mange andre ikke mister brystene like fort når jeg trener) har litt pupper som trengs å holdes på plass. Da er støtte, smidighet og passform utrolig viktig. Hvilke merker er det jentene der ute bruker, og hvorfor bruker du nettopp denne BH`n?

Selv bruker jeg pierre robert sine sportsBH`r, mest fordi jeg syntes dem holder alt på plass uten at jeg føler jeg ikke får puste. Men jeg syntes kanskje strikken er litt stram rundt ryggen. Jeg bruker str. S, og jeg har prøvd å gå opp en str. men da holdt den ikke puppene like godt på plass under trening. Så jeg kunne gjerne tenkt meg noen anbefalinger før jeg bruker mange hundre kroner på en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fornøyd med Pierre Robert sine, MEN det er umulig for meg å bruke kun den og t-skjorte på styrkerommet da stive nipples kommer og går :p (kommer litt over på den andre tråden nå merker jeg..)

Så har bestilit meg Nike swoosh som visstnok skal være litt vattert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fornøyd med Pierre Robert sine, MEN det er umulig for meg å bruke kun den og t-skjorte på styrkerommet da stive nipples kommer og går :p (kommer litt over på den andre tråden nå merker jeg..)

Så har bestilit meg Nike swoosh som visstnok skal være litt vattert :)

De hadde noen på Cubus før som hadde to lag. Veldig fine de også syns jeg, men har ikke vært der den siste tiden så vet ikke om de er der fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker shock absorber run sport.

Den er kjempebehagelig, gir god støtte (selv for meg som har endel som skal støttes) OG jeg slipper nipple-problemet som jeg har i alle andre sportsbher jeg har prøvd.

Minuset er at den er aaaltfor dyr, kostet 700 på løplabbet. Men den finnes sikkert mye billigere på nett for de som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte denne i dag: http://www.loplabbet.no/klaer/shock-absorber-max.html

Endelig et merke som går etter vanlig bh-størrelser og der en kan justere både stropper og rundt! Dyrt, men ingen bevegelse. Satt kanskje litt vel stramt.

Jeg bruker shock absorber run sport.

Den er kjempebehagelig, gir god støtte (selv for meg som har endel som skal støttes) OG jeg slipper nipple-problemet som jeg har i alle andre sportsbher jeg har prøvd.

Minuset er at den er aaaltfor dyr, kostet 700 på løplabbet. Men den finnes sikkert mye billigere på nett for de som er interessert.

Shock absorber kan fås kjøpt på ebay.co.uk til rundt 200 kroner.. :) Jeg har 3-4 forskjellige. Elsker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Hvordan er Shock absorber sine i størrelse?

Shock Absorber går etter de vanlige BH størrelsene :) Så hvis du er en 75dd skal du ha en Shock Absorber i 75d :) De er kanskje litt i strammeste laget rundt, men det går seg til etter et par gangers bruk, akkurat som med en vanlig BH ;)

Har en selv og den er helt fantastisk :)

Ellers har jeg også etpar fra Nike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shock Absorber (Max, Plunge og Run) her også - den er simply the best! Slit en stund før jeg fant noe som faktisk fungerte - prøvde mange andre, men de holdt ikke mål... Jeg bruker vanligvis str. 70F-G (sjelden gang 75E) - har litt å holde på plass for å si det sånn ;)

Synes at de er litt strammere enn vanlige BH, prøvde i butikken og havnet på 75E. De har ikke utvidet seg noe nevneverdig nå etter ca 1 år i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er veldig usikker og nervøs, så noe treningstudio har aldri vært aktuelt.

Men nå har jeg ordnet med time med pt, men jeg har ingen aning om treningsklær etc, og dette med treningsBH har blitt et stort tema.

Er det mulig å trene med vanlig bh til å begynne med? Bare så jeg får sett litt hva det går i, å så skaffe meg en treningsbh etterhvert?

Eller trur dere jeg vil bli uglesett?

Har en fra pierre robert, men er veldig redd for at nipplene skal vises gjennom! :(

Å ikke minst så har jeg nesten ikke bryster..

Kan noen gi meg noen tips..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...