Gå til innhold

sports-bh.. hjælp?


Tessa

Anbefalte innlegg

Dette er et fryktelig teit spørsmål, men jeg regner med jeg ikke er den eneste jenta som sliter med dette problemet: pupper og disse fryktelig irriterende brystvortene (egentlig et utrolig ekkelt ord) som på død og liv bare må vise gjennom uansett hva jeg tar på meg. :whistling:

Så.. er det noen her som vet hvilke sports-bher som skjuler dette "problemet" mest? Har prøvd litt forskjellig, men herregud, jeg gir jo snart opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå ramlet innom feil tråd, men det finnes vel sånn rund tapegreie som blir brukt under kjoler

Ramlet bare innom selv, å tenkte på den samme løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis t-skjorten ikke er så stram så pleier ikke brystvorte å vise, hvertfall ikke noe godt!

Men men, det gjør ingenting om man viser litt nipples.. bedre enn å gå uten bh hvertfall! he-he :)

DET er sant, men jeg har forelsket meg sånn i ein del av Better Bodies sine topper :wub: Og de er tettsittende, hvertfall de jeg har.

Haha, joda, litt nipples er greit, men nå føler nok jeg at ting viser litt mer enn folk egentlig legger merke til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, har ganske lenge vurdert å opprette samme tråd selv! De vises jo samme f... hva jeg gjør, og jeg føler meg rimelig teit. Jaja, gidder IKKE ha vanlig BH under ei heller gidder jeg nipple covers - så da får jeg bare gå og briefe med stipples'ene mine da. :confused:

haha, jeg satt lenge og lurte på om jeg eeegentlig skulle poste den, men i tilfelle noen hadde et godt svar så kasta jeg meg bare i det.. Ser ut til at ting bare får stå på vift, jeg orker heller ikke gå med TO bher bare for å skjule to knotter.

Rart det ikke er funnet på noe for dette.. kanskje jeg skal pønske ut noe lurt :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere topper fra http://www.lornajane.com.au/ med innlegg som kan tas ut og inn akkurat som i en bikini.

Nå er dette et Australsk merke så jeg er usikker på om de sender til Norge. Uten om det er jeg ikke sikker, aldri hatt det før jeg flytta ned hit, men det burde jo finnes andre merker som også har det.

Hm.. det skal sjekkes ut, takk :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe ukjent fenomen :) Jeg synes den ene ganske standard modellen som Nike har fungerer ganske greit - den har såpass mye "padding" at jeg hvertfall føler det ikke synes så innmari godt :) Hvis ikke kan det også fungere med to sportsbh-er - change har en ganske tynn bh som har en slags søm på tvers over brystet som kan fungere veldig fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe ukjent fenomen :) Jeg synes den ene ganske standard modellen som Nike har fungerer ganske greit - den har såpass mye "padding" at jeg hvertfall føler det ikke synes så innmari godt :) Hvis ikke kan det også fungere med to sportsbh-er - change har en ganske tynn bh som har en slags søm på tvers over brystet som kan fungere veldig fint

Takker, skal sjekke det ut! Har ikke noen bher fra Nike, så det kan vel kanskje testes ut, det også, hehe;)

Alle disse problemene, hvorfor ble vi skapt med pupper? :p

(Det var et retorisk spørsmål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...