Gå til innhold

Trener du i studio? Les dette


solis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Vil bare legge til at selv om jeg er enig med Oddis og Jane er det utrolig irriterende å hele tiden måtte sende hantler til sveising for at noen absolutt MÅ slippe de i gulvet hele tiden. Det må da gå an å legge de ned på låre for så å sette de ned. SÅ failiure er det ikke at man på slippe alt fra en meter over gulvet. Det ironiske er jo at mange ikke ser sammenheng mellom kronisk å mishandle manualene til å mangle akkurat de som de trenger en uke fordi de er på reparasjon ;)

En og annen gang kan man overvurdere seg eller være uheldig, men ikke sett etter sett, trening etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Hvem faen gidder å dusje FØR trening?

2: Jeg dusjer alltid etter trening derfor bryr jeg meg ikke om jeg kommer i kontakt med andres svette under trening,

3: Helt enig!

4:Hvem bryr seg om telefonen til andre ringer?

5: Hvis noen sitter på et apparat og hviler der, mens han snakker med en annen kar og du venter er det lov å klage. Gjort det selv mange ganger.

6: Enig, blir fort mobbing i grunn.

7:Enig

8: igjen, hvem bryr seg om man hører at han der borte hører på party in the USA i grunn?

9: Enig

10: Ekke altid så lett, men trenger ikke gjøre det for show liksom.

11: Enig når det kommer til menn, uenig i forhold til kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1: Hvem faen gidder å dusje FØR trening?

2: Jeg dusjer alltid etter trening derfor bryr jeg meg ikke om jeg kommer i kontakt med andres svette under trening,

3: Helt enig!

4:Hvem bryr seg om telefonen til andre ringer?

5: Hvis noen sitter på et apparat og hviler der, mens han snakker med en annen kar og du venter er det lov å klage. Gjort det selv mange ganger.

6: Enig, blir fort mobbing i grunn.

7:Enig

8: igjen, hvem bryr seg om man hører at han der borte hører på party in the USA i grunn?

9: Enig

10: Ekke altid så lett, men trenger ikke gjøre det for show liksom.

11: Enig når det kommer til menn, uenig i forhold til kvinnfolk.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Hvem faen gidder å dusje FØR trening?

2: Jeg dusjer alltid etter trening derfor bryr jeg meg ikke om jeg kommer i kontakt med andres svette under trening,

3: Helt enig!

4:Hvem bryr seg om telefonen til andre ringer?

5: Hvis noen sitter på et apparat og hviler der, mens han snakker med en annen kar og du venter er det lov å klage. Gjort det selv mange ganger.

6: Enig, blir fort mobbing i grunn.

7:Enig

8: igjen, hvem bryr seg om man hører at han der borte hører på party in the USA i grunn?

9: Enig

10: Ekke altid så lett, men trenger ikke gjøre det for show liksom.

11: Enig når det kommer til menn, uenig i forhold til kvinnfolk.

Enig med noen forbehold :)

1. her er det vel snakk om de som er så udusjede at det stinker skikkeligFYFY av dem. Virkelig stram svettelukt bør man vaske bort, ikke bare pga hygiene men også med tanke på sidemannen :)

11. det er strengt tatt individuellt hva man føler seg vel i og hva man er komfortabel med å ha på seg av treningstøy. Personlig kan gi gi en flying fu** i hva andre har på seg på treningssenteret, jeg er der for å trene og ikke for å se på andre.

MEN

På samme måte som man ikke nødvendigvis går i bikini på butikken bør man kjøre en nøktern linje når man trener også. Man er tross alt på et offentlig sted, og helt seriøst så er man der for å trene og ikke for å vise seg frem. Og hvorfor kjøre forskjellsbehandling? Om man syntes det er ok for kvinnfolk å trene i hotpants og treningsbh, bør det da være greit for mannfolk å trene i små nette shortser og bar overkropp? Just saying...:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med noen forbehold :)

På samme måte som man ikke nødvendigvis går i bikini på butikken bør man kjøre en nøktern linje når man trener også. Man er tross alt på et offentlig sted, og helt seriøst så er man der for å trene og ikke for å vise seg frem. Og hvorfor kjøre forskjellsbehandling? Om man syntes det er ok for kvinnfolk å trene i hotpants og treningsbh, bør det da være greit for mannfolk å trene i små nette shortser og bar overkropp? Just saying...:confused:

Var vel mer ment som en spøk siden jeg er gutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, I'll bite.

1. Jeg dusjer mange ganger før trening. Både for å få litt varme i kroppen og fordi dusjing gir meg mentalt fokus.

2. Selvsagt

3. Selvsagt

4. Bullshit, om jeg trenger å ta en samtale gjør jeg det.

5. Delvis bullshit, om 4-5 bros står i kø på den eneste cable-maskinen for å stacke 10 sett med bicepsøvelser maser/presser jeg meg inn.

6. Er vant med at du komplimenterer andres utvikling og teknikk..

7. Selvsagt

8. Bullshit. Går ikke rundt med KOSS/Ghetto-blaster, men ønsker å overdøve MTV som går på senteret.

9. Dersom et senter har tillater baseøvelser må de også tåle litt snerring (og fising :p) på marken.

10. I do my best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Har lest i reglene på treningssenteret at singletter er forbudt:P Noe som irriterer meg siden jeg synes t-skjorte blir for varmt(mulig jeg ikke har funnet "den rette" men) uansett så trives jeg godt i singlett. Og jeg ser jo mange jenter med singlett på. Men så har du meg som ikke tør å "bryte reglene":p Jeg skjønner at slike stroppetopper som det står om i artikkelen kan man droppe. Men hadde vært gøy å kunne se armene mine i speilet der jeg står og pumper i vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Føler jeg meg "ufresh" så dusjer jeg - orker ikke å overlukte/døve svettelukten til ungdommene
  2. Lar nestemann tørke svetten (Vi er 3stk som trener sammen og bruker utstyret etter tur:D)
  3. Om jeg velger å gå der å slenge på en dårlig dag så gjør jeg det og bruker tiden til å supporte de andre jeg trener med
  4. Når jeg trener så har jeg fokus på trening - Er deilig å slippe mas fra telefon
  5. Jeg maser ikke, jeg "henvender" meg og spør "NÅR er DU ferdig?
  6. Jeg kommenterer HELE tiden andres kropper, men de andre hører det bare ikke :eek:
  7. Igjen, jeg er #2 i rekken, så jeg lar nestemann gjøre det - Trener jeg alene, selvfølgelig - Jeg rydder tilogmed opp etter andre
  8. ALT for å overdøve såpepop - Tilogmed høylytt snerring, stønning, roping og andre banale lyder
  9. Se pkt 8 - Men står man å presser 10kg i triceps nedtrekk og man tror det er Coleman som står der og roper LIGHTWEIGHT BABY! LIGHTWEIGHT! så kan man kanskje begrense seg litt.
  10. Noe av det verste jeg vet - Hadde en ungdom på 14 år som slengte de regelrett i bakken etter hver øvelse hvorda jeg går og slipper en 10kg på tåa hans og sier "Nå vet du hvordan gulvet har det". Skal sies at han trente med 15kg manualer....
  11. Man er på en GYM, man skal se BRA UT - Hvor blir motivasjonen av hvis man skal pakke seg inn i en burka? Jeg sier JA til singletter og snoppestropper.

ps: Jeg er snill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm vet nå ikke helt jeg. Er så mange "regler" for ditt og datt i studionene at jeg som regel foretrekker å trene alene hjemme. Der kan jeg både stønne, og ha på meg akkurat det jeg vil. Dog å slippe vektene er fy fy. Stakkars gulvet mitt. :)

Det med anti stønning irriterer meg. Hvordan i alle dager skal man slippe ut luften etter å ha strammet opp hele buken under løft da? Man skal være så puritansk og prippen i disse glossy treningstudioene. Helst skal man vel ikke svette og bli anpusten heller.

Hva hadde KK sagt om de viste at jeg i morges tok Hip Thrusts på gymmet.. og.. og.. etter flere sekunders hold på toppen så.. kom det ut en lyd av meg som nesten kunne bli kalt et stønn... eeeeep! Hip-trusts OG stønning gitt. Takk og lov hadde jeg ikke singlet på meg for da hadde jeg vel blitt kastet ut for å ha vært uanstendig!

Nei vet du hva. Vis hensyn til folk med henhold til å håndetere utstyr riktig, rydd og vis omtanke om det er kø ved maskinen. Men, for all del respekter også at folk er der for å trene. Og mennesker som trener har stemmer, hud, hår, svette, og pust (skikkelig barbarisk da giid).

Om KK ikke takler det så kan det være at det er KK som burde bli drevet til å trene hjemme.

ps, oppbygget frustrasjon kan ha blitt frigjort i denne posten. Be warned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette, hvis du ikke kan løfte i fullkommen stillhet så "burde du kanskje løfte noe lettere"? Jeg er mer av den oppfatning at hvis jeg kan løfte uten å knurre, da burde jeg løfte noe tyngre.

Om man skal ha på iPoden så høyt at det helt ærlig blir en forstyrrelse for andre PÅ GYMMEN, synes jeg mer synd på personen som faktisk hører på. Hva er i det hele tatt greia med bibliotek/lesesalpolicyen, det er jo et treningssenter, folk SKAL puste og pese og knurre og løpe og snakke og le og flytte tunge ting fra sted til sted, klart det blir bråk. Er ikke det litt av sjarmen da?

Men alt for mange er dårlige til å rydde etter seg. Jeg må alltid på leit etter de lette vektene jeg bruker, og de ligger alltid på merkelige steder og under andre apparater. Men jaja, blir jo en ekstra liten bøye og tøye-økt i jakten på vektene da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...