Gå til innhold

Trener du i studio? Les dette


solis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9. Begrens stønningen

Jo, noen øvelser kan være harde, og du er ikke på biblioteket. Men hvis du må komme med høylytte utbrudd under vektløftingen bør du kanskje vurdere noen lettere vekter. Det er ikke sikkert dine ukontrollerte kroppslyder er den beste underholdningen for resten av lokalet.

11. Kle på deg

Snuppekort topp, stroppetopp eller mini-shorts har ingenting på et treningsstudio å gjøre. Selv om du selv ikke har noe imot å blotte mer private deler av kroppen når du ligger bredbent på benken eller gjør strekkøvelser, er det slett ikke sikkert andre er interessert i å se disse kroppsdelene.

Denne verden er virkelig på vei i feil retning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folka her ungdom på treningssenter?

Haha:p...men jeg skal innrømme at de ungdommene som står og henger på senteret og bare leker (bokstavlig talt) med apparatene er littegranne plagsomme. Og så får jeg så lyst å foreslå hva de kan gjøre, sånn de faktisk får noe igjen for å drive dank 1-2 timer annenhver dag på studiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p...men jeg skal innrømme at de ungdommene som står og henger på senteret og bare leker (bokstavlig talt) med apparatene er littegranne plagsomme. Og så får jeg så lyst å foreslå hva de kan gjøre, sånn de faktisk får noe igjen for å drive dank 1-2 timer annenhver dag på studiet.

Indeed! Heldigvis bytta jeg gym og slapp de der folka x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p...men jeg skal innrømme at de ungdommene som står og henger på senteret og bare leker (bokstavlig talt) med apparatene er littegranne plagsomme. Og så får jeg så lyst å foreslå hva de kan gjøre, sånn de faktisk får noe igjen for å drive dank 1-2 timer annenhver dag på studiet.

Så ungdom som faktisk trener er ikke noe å klage på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ungdom som faktisk trener er ikke noe å klage på?

Nei, definitivt ikke. De som faktisk gjør noe gjør jo det de skal, men også der skal jeg innrømme at jeg lurer på hvorfor de gidder, de arbeider ikke i det hele tatt, men så er ikke det mitt problem at de bruker ting på å sitte der og være pene (hovedsaklig jenter) og stå foran speilet og flexe de musklene de ikke har (guttene). Det er jo bedre at de er der og kanskje lærer etterhvert hva de må gjøre for å få fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, definitivt ikke. De som faktisk gjør noe gjør jo det de skal, men også der skal jeg innrømme at jeg lurer på hvorfor de gidder, de arbeider ikke i det hele tatt, men så er ikke det mitt problem at de bruker ting på å sitte der og være pene (hovedsaklig jenter) og stå foran speilet og flexe de musklene de ikke har (guttene). Det er jo bedre at de er der og kanskje lærer etterhvert hva de må gjøre for å få fremgang :)

Så har du også de som slenger vektene rundt, uansett tyngde. ødelegger jo vektene for de skal tøffe seg -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du også de som slenger vektene rundt, uansett tyngde. ødelegger jo vektene for de skal tøffe seg -.-

Og ødelegger seg selv. Jeg har sett så mange rare kroppsstillinger at jeg får fortsatt sjokk. I dag var det en skoleklasse som skulle ha gym der hvor jeg trener. Ikke så unge, men ikke så gamle, sikkert 1 året på videregående eller noe rundt der, kanskje 10 klasse?

Ei jente skulle ro (på maskinen hvor det er både nedtrekk og roing) og hun la seg ned, hele ryggen altså, ned på selve benken. Det kan ikke være bra i lengden. Men nå tror jeg ikke hun normalt trener styrke i det hele tatt..det var 34 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ødelegger seg selv. Jeg har sett så mange rare kroppsstillinger at jeg får fortsatt sjokk. I dag var det en skoleklasse som skulle ha gym der hvor jeg trener. Ikke så unge, men ikke så gamle, sikkert 1 året på videregående eller noe rundt der, kanskje 10 klasse?

Ei jente skulle ro (på maskinen hvor det er både nedtrekk og roing) og hun la seg ned, hele ryggen altså, ned på selve benken. Det kan ikke være bra i lengden. Men nå tror jeg ikke hun normalt trener styrke i det hele tatt..det var 34 kg.

Samme der jeg trener. er jo tilbud for folk da(hovedsakelig de med handikap og 8klassinger-1 vidregående) Derfor jeg ikke sier ifra til noen for jeg blir selv glad når jeg ser at skolene gir ungdommen et tilbud. (jeg er jo 15 selv så). så om treningsøkta blir litt lenger bryr jeg meg ikke om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme der jeg trener. er jo tilbud for folk da(hovedsakelig de med handikap og 8klassinger-1 vidregående) Derfor jeg ikke sier ifra til noen for jeg blir selv glad når jeg ser at skolene gir ungdommen et tilbud. (jeg er jo 15 selv så). så om treningsøkta blir litt lenger bryr jeg meg ikke om :)

Jeg tenker at når gymlæreren går rundt så burde han si ifra til de som gjør slike grove feil. Men for all del, mange rare gymlærere:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...