Jane Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Indian Malabar som regel. Det er den jeg og samboern har som favoritt på kaffemaskinen hjemme Siter
Pinky! Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Nå har vi cafe creme bønnene fra Elkjøp, veldig gode faktisk =) Siter
KristineH Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Aller helst en Tim Wendelboe-brent kaffe i Aeropress'en, men på lesesalen går alt ned, det være seg pulverkaffe eller kantinekaffe. Lilo 1 Siter
Oddis Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Denne tråden minte meg på at jeg måtte bestille en ny ladning Nespresso kapsler. FrkHoel 1 Siter
Krembolle Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Kjeldsberg frysetørret. Löfbergs Lila Symphony. Siter
Mette M Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Er veldig glad i Blå Java, og Friele Cafe Noir, ellers er Evergood også ganske god:) (kokekaffe alt) Siter
Lilo Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Jeg jobber som kaffebrenner for Solberg & Hansen, så jeg drikker naturlignok kaffe derifra. Det gjorde jeg forsåvidt stort sett før jeg begynte å magisk forvandle grønne bønner til brune også. Favorittene for tiden er hovedsaklig Kenya Kangocho og Madan Estate fra Papa New Guinea. Tradisjonelle Yirgacheffe er også høyt oppe på lista. Jeg elsker kaffenerdejobben min! Everybody can learn how to use a machine, but no one can teach you the passion behind every perfect brew. ♥ The golden cup! ♥ Kalii, timich, Natalie og 1 annen 4 Siter
Jarle Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 "fitnesslilo skrev: Jeg jobber som kaffebrenner for Solberg & Hansen, så jeg drikker naturlignok kaffe derifra. Det gjorde jeg forsåvidt stort sett før jeg begynte å magisk forvandle grønne bønner til brune også. Favorittene for tiden er hovedsaklig Kenya Kangocho og Madan Estate fra Papa New Guinea. Tradisjonelle Yirgacheffe er også høyt oppe på lista. Jeg elsker kaffenerdejobben min! Everybody can learn how to use a machine, but no one can teach you the passion behind every perfect brew. ♥ The golden cup! ♥ Kaffebrenner, da må jo du ha peiling på kaffe da Kaffe er det beste som fins, vi burde helt klart henge mer sammen Lilo 1 Siter
Lilo Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 "Jarle skrev: Kaffebrenner, da må jo du ha peiling på kaffe da Kaffe er det beste som fins, vi burde helt klart henge mer sammen Helt enig! Oppholder du deg i Oslo kan det jo la seg gjøre Siter
Jarle Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 "fitnesslilo skrev: Helt enig! Oppholder du deg i Oslo kan det jo la seg gjøre Holder nok til i Porsgrunn jeg desverre :/ men skal si ifra hvis jeg nærmer meg Oslo jeg, så kan du vise meg hvordan kaffe skal smake Lilo 1 Siter
Lilo Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 "Jarle skrev: Holder nok til i Porsgrunn jeg desverre :/ men skal si ifra hvis jeg nærmer meg Oslo jeg, så kan du vise meg hvordan kaffe skal smake Lett! :thumbsup: Jarle 1 Siter
Snopegrisen Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 noen som vet ca hvor mye kalorier det er i vanlig svart kaffe? vet det er lite, men lurer selvom. Siter
Jarle Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Tilnærmet null http://www.næringsinnhold.no/kaffe-traktet-kokt.html Bare å hive innpå Siter
Tore Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Kokemalt. Er ikke skikkelig kaffe før du blir mett av å tygge gruten ;-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.