Gå til innhold

Svart kaffe


Cecca

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg jobber som kaffebrenner for Solberg & Hansen, så jeg drikker naturlignok kaffe derifra. Det gjorde jeg forsåvidt stort sett før jeg begynte å magisk forvandle grønne bønner til brune også. Favorittene for tiden er hovedsaklig Kenya Kangocho og Madan Estate fra Papa New Guinea. Tradisjonelle Yirgacheffe er også høyt oppe på lista. Jeg elsker kaffenerdejobben min! :D

Everybody can learn how to use a machine, but no one can teach you the passion behind every perfect brew.

♥ The golden cup! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som kaffebrenner for Solberg & Hansen, så jeg drikker naturlignok kaffe derifra. Det gjorde jeg forsåvidt stort sett før jeg begynte å magisk forvandle grønne bønner til brune også. Favorittene for tiden er hovedsaklig Kenya Kangocho og Madan Estate fra Papa New Guinea. Tradisjonelle Yirgacheffe er også høyt oppe på lista. Jeg elsker kaffenerdejobben min! :D

Everybody can learn how to use a machine, but no one can teach you the passion behind every perfect brew.

♥ The golden cup! ♥

Kaffebrenner, da må jo du ha peiling på kaffe da :) Kaffe er det beste som fins, vi burde helt klart henge mer sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...