Gå til innhold

nordmørsloppa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    257
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. oppdatering... knebøy 70kg 5x5 markløft 85kg 5x5 benkpress 40kg 10x3 sittende roing 50kg 10x3 nedtrekk 50kg 10x3 bicepscurl manualer 12,5kg 10x3 militærpress 35kg 10x3
  2. Hva heter slike veggfestene som man bruker til å holde opp vaskekoster og staurer? det ligner på slike krykkeholdere. Finns det i det hele tatt no slikt på markedet? skulle hatt et par på vaskerommet for å henge opp vaskestaurer
  3. Takker! Kommer video med tyngre vekter også regner med det blir litt pirk da også
  4. Ahhhaa! først nå såg jeg hele videoen om bar position, og at man ikke tar tommelen over stanga :)da tror jeg faktisk jeg har funnet løsninga for å ha rette håndledd! *skal testes neste økt*
  5. Så bra at jeg forbedrer meg! hihi. Og takk for hjelpen Det blir nok litt enklere å pirke på teknikk med tyngre løft, ja. Så jeg skal poste video igjen Igjen, tusen takk for veldig god opplæring i knebøy og markløft-teknikk!
  6. Her er en video av dagens teknikkøkt.( Løfter her 40kg) Har forsøkt å : ha 20grader ut på tåspissen ca skulderbredde avstand med føtter testet lowbargrep (funket dårlig) gå dypt se frem/litt ned kurert VVS . heeh jeg merket at jeg ikke fikk til ¨å ha håndleddene paralelt med underarm ved lowbargrep. det kommer en liten "knekk" i håndleddet slik at vekten belastes der. Derfor ser dere i videoen at jeg holder mere ala highbar. Noen tips på å fikse dette? Gjorde flere forsøk på lowbargrep, og hadde stanga godt ned på ryggen, men håndleddet er for stivt til å være rett...er det OK slik j
  7. Så da har jeg forstått det slik at jeg skal gjøre dette : stive av håndledd ( paralellt med underarm) smalere beinstilling, skulderbredd eller litt mere 1-2skritt ut fra rakcen kurere VVS. hehe
  8. Ja, ser den. Har ogå fått noe vondt i hånleddene på siste sette. sikkert pga av dette. Skal korrigeres på neste økt:) Og igjen, takk for alle inspill!
  9. Da har jeg filmet knebøy 70kg i dag. 5x2, en fra siden og en bakfra Endringer fra siste video: Lavere stang på racken Lowbar grep( i allefall et forsøk på det..) vektløftersko Jeg legger merke til at jeg fremdeles presser hodet noe oppover i bøyen, og tror jeg bare syns det "hjelper" meg på et vis. Er det veldig viktig og korrigere dette? Ser også at jeg er ganske fremoverlent ( særlig i kameravinkel bakfra), men det var litt dårlig med mobilitet i skuldre/albuer med lowbargrepet...så det retter seg kanskje når jeg får kjørt mere lowbar (?) Gjerne kom med inspill folkens!
  10. Hehehehe, skal få noen til å filme alle vinkler neste økt
  11. Jeg har litt korte achilles sener( påvist av lege) om det har noen betydning ..? Men jeg har også adidas sine vektløfter sko som jeg kan bruke. har bare aldrig rukket meg til å ta dem med. Om jeg skifter til lowbar, vektløftersko og mere dybde kanskje det da teknisk sett blir bedre. Jeg skal forsøke det på neste økt, og laste opp en ny video. Skal og ha blikket mere opp, knær og tær pekende litt ut.
  12. Håvard Vika ... noen kommentarer?
  13. lurer rett og slett hvordan jeg tagger et medlem i et svar ?
×
×
  • Opprett ny...