Gå til innhold

MILF in progress..

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om MILF in progress..

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 28. sep. 1985
  1. Jeg er ikke overvektig eller har problemer med knær.. Er 60 kg og 163 høy.. Har brukt tredemølle en del tidligere, men blir så fort lei. Ensformig.. Er det like effektivt med Ellipsemaskin?
  2. Hva er det beste apparatet for hjemmetrening? Det som er mest effektivt for fettforbrenning? Tredemølle, ellipse, romaskin?? Hjelp meg
  3. Tenke tre ganga i veka ca.. pluss litt cardio på dei dagane eg ikkje trena styrke. Vil egentli trene både lår mage og arma, stramme opp og bli sterkare. Skal ned eit par kilo og redusere fettprosent...
  4. Jeg har frem til nå trent mye saltrening ca i 2 år, både spinn, step, Corebar osv.. Men har nå bestemt meg for å begynne med mer styrketrening for å stramme opp og bygge litt muskler. Det jeg lurer på er om jeg skal trene hele kroppen hver gang eller om det er best med bein en dag og armer en dag osv? Jeg har trent litt styrke før, men det er en stund siden.
  5. Jeg er 163 cm, og er 64.4 kg.. Målet mitt er 60 kg tror jeg
  6. Jeg har en venninne som jeg trener sammen med. I dag har jeg lagt inn mange gode ord og prøver å overtale henne til å bli med meg å løfte vekter. Hun skulle tenke på det, og da blir det lettere for meg å begynne. Ikke så skummelt når jeg har med meg noen
  7. Er det best med tunge vekter og få repetisjoner, eller litt lettere vekter og mange repetisjoner? Men her på Tren så er det alltid så mange gutter/menn som er på frivektsavdelingen, der er alltid fult. Så det er virkelig skremmende å tenke på å bevege seg bort og prøve seg fram blant tusenvis av vekter og teknikker..
  8. Jeg har trent gruppetimer (spinning, Corebar og step) siden oktober. Men er ganske fersk på "egentrening"..Har egentli variert litt mellom intervall og vanlig løping på tredemølle fram til nå. Synes det er litt "skummelt" å bevege meg ut på styrketreningen. Vet egentli ikke helt hvordan jeg skal begynne på det..
  9. Målet er å gå ned i vekt og få bedre kondis
  10. Hvordan skal jeg trene for å fortest mulig få bort den meget ulekre magepølsa helt nederst på magen?
  11. Hva er mest effektivt når en løper på tredemølle? Intervall 4*4 eller å løpe i 30 minutter i strekk?? Evt andre ting?
×
×
  • Opprett ny...