Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 177 cm høy og veier ca 80 kg. la en del på meg da jeg begynte å jobbe på bakeri en gang i 2008. jeg var 75 kg for ca et år siden uten å gjøre noe annet enn å røyke, jobbe fulltid, spise sjokolade og pommes fries:p nå er jeg veldig opptatt av hvordan jeg ser ut og hva jeg spiser, trener fast 3 ganger i uken, men prøver å trene hver dag kondis og styrke de 3 dagene. jeg har ikke gått ned i vekt enda, men har fått en mye strammere og sterkere kropp. målet mitt er 70 kg:) helst til sommer..:eek:

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er 182 cm, og ligger på rundt 72 kg. Målet er å komme under 70 kg, men med tanke på at muskelmassen øker så er det ikke så lett å få vekten til å gå nedover

Skrevet

181-182 høy, 92-93kg

Først komme seg ned til 80-83kg med så liten fettprosent som mulig (rundt 4-6)

Og om 10 år kanskje kunne ha en fettprosent på 6 og samt veie 90-95kg

Annonse

Skrevet

Jeg er 168cm høy og veier 74kg. Har gått ned over 20kg som kom snikende under og etter to tette svangerskap. Målet mitt er 65kg=) Trener styrke 4 ganger i uka og ligger på 1000-1500kcal så håper de siste kg går fort av.

Skrevet
Jeg er 175cm høy og veier rundt 62-63kg.

Målet er vel å veie 60 kanskje (rundt tall, hehey :p) men det spiller egentlig ikke så stor rolle da det er det jeg ser i speilet og hvordan klærne sitter som betyr noe :);)

Enig med deg, 176 cm høy og 63 kilo med mål om 60. Men, viktigst er speilbilde og trivsel! :)

Annonse

Skrevet

Er jente, 170cm og 73kg. Har gått ned fra 92kg siden august 2011 ved hjelp av styrketrening og kondisjonstrening samt kosthold. Målet er å endre kroppssammensettningen...mindre fett%+mere muskler :)

Ønsker ned til 65kg, men har aldrig vert så lita før, så stopper der jeg syns jeg ser bra ut :) Uansett vil jeg at de 65kgene skal bestå av definerte muskler!

Skrevet

Er 1.77 og veier 75! Målet frem mot sommern er å bli så markert som mulig! Etter sommeren er målet å komme meg over 80kg. Altså bulke meg litt opp før jeg igjen ripper meg til sommeren 13 :p

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 165 høy og 67 - 69 kg.

Målet er en fett% på 20% til høsten før jeg skal bygge igjennom vinteren og komme ut fra 'dvale' på forhåppentligvis mye samme vekten, men med myyyye mer muskler og en fett% på 20 - 23% neste sommer :)

Har gått fra 69 kg til nåværende vekt, og fra 33% fett til 27% fett fra Februar til dags dato, så dette skal gå som smurt :-D

Gjest xxxxxx
Skrevet

150 cm, veier 61,7 kg og vil skal ned til 50 kg i første omgang. *Prøver å være tålmodig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...