Gå til innhold

Jørgen Stensløkken

Medlemmer
  • Innholdsteller

    113
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jørgen Stensløkken

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 19. aug. 1982

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. skal du feks bruke det til løping på vinter, skigåing etc er det jo ett must med belte, lite nytte av klokka om den må sitte under jakka... mange som ikke tenker på dette
  2. Har dere høy puls under løping er formen "dårligere" enn dere tror, å det går for tungt. helt enkelt rolige økter er gull. drit i fart å følg puls på rolige økter
  3. Hvor langt er ett tau? Hard løpeøkt, 1000-1100 kcal pr time, rolig 6-800.... i følge klokka... som man ikke vet om stemmer
  4. Bor på hotell i Sandnes hele denne mnd, og er på utkikk etter treningssenter ikke altfor langt unna hotell residence, uten binding og til en real pris. Forslag? Hvor trener folket?
  5. Hva bruker folket? Kjøpte Bose SIE2i sport for under ett år siden, da disse skulle tåle trening og fukt, men njet. Varte ikke lenge. Noen bra tips?
  6. Leser http://fitnessbloggen.no/x-strength/ denne artikkelen nå, å tenkte jeg skulle prøve meg på dette. Men stopper seg litt når jeg kommer til feks uke 1' dag 1. Der står det : 2x5 (RPE) + pyramide (RPE8). RPE8 er jo grei, men hvor mye skal RPE være her? Om vi for eksempel sier at RPE 8 = 60 kg. Var litt rotete og forstå synes jeg.
  7. Litt lite baseøvelser der etter min smak. Det enkle er ofte det beste? bra utgangspunkt
  8. Enig med du takk for tips jeg trener før jobb, 06-07, rekker ikke så alvorlig måltid før jeg må stresse videre da, derfor kjekt med Shake i tillegg til havregryna
  9. Veier 73kg, trener styrke 3 dager i uken, Cardio 2 ++. Hva kjøper jeg av proteinpulver? Er jo så altfor mye å velge i, å tar evigheter å lese seg opp på dette. Har ikke som mål å bli så mye større, bare sterkere og mer utholdende noen anbefalinger?
  10. Heisann vært mye skader siste året nå, så styrketreningen har litt usystematisk vet det står masse om forskjellige program her inne,meeeen, trenger en anbefaling fra dere der ute tenkte å kjøre styrke 3 dager i uken, gjerne en del kroppsvekt øvelser, dips, pullnups, hang ups etc. Gjerne helkropp. Såå, hvilket velger jeg?
  11. Var inne og snek litt på bloggen din nå, mye bra! bra jobba :D Syns du ikke logger her inne også da ;)

    1. Loues

      Loues

      Takk :) nettopp fått bloggeånden over meg igjen så det blir vel mer framover. Nok med den foreløpig, så da venter jeg med logging her inne ;)

×
×
  • Opprett ny...