Gå til innhold

Når på dagen (døgnet) trener dere?


Gjest Nala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De dagene jeg begynner klokken 9 på skolen, trener jeg mellom 7 og 8 på morningen. De dagene jeg begynner tidligere trener jeg gjerne som regel i 14-15 tiden. Foretrekker helt klart morgentrening, da er jeg mer eller mindre alene i styrkerommet, og jeg er mest konsentrert og klar i hodet på den tiden av dagen:) Dette gjelder både styrke og kondisjonstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb lenge før senteret er åpent, så morgene trening er uaktuelt, selv om det er det jeg ønsker. Trener stort sett i 18 tiden fordi vi er 3 som trener sammen og de kan først da, selv om jeg kan før. Sild i tønne passer bra på mandager og tirsdager, men utover uke blir det bedre. Er i seng i 21 tiden, så kan ikke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg aller best på trening forholdsvis sent på dagen. Gjerne mellom 19 og 22 en gang. Det er lite folk, og jeg sover like godt enten jeg har trent styrke, kardio eller ikke i det hele tatt. Det skal vel sies at jeg har et sovehjerte som ikke ligner grisen... jeg kan sove nårsomhelst, hvorsomhelst, og allerhelst :sleep:

Nå som jeg er delvis sykmeldt synes jeg det er greit å trene midt på dagen, men jeg MÅ ha fått i meg frokost først, ellers blir alt bare bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best å trene i 11-12 tiden, dersom det passer med skole. Da er det lite folk på senteret, og i tillegg foretrekker jeg å trene fastende :) Finnes ikke noe verre enn å trene mellom 16-20, blir nesten direkte hissig av å måtte vente og omrokkere på programmet fordi det er så mye folk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på pappaperm nå, så da blir det i 12-13 tida. Utenom det, pleier det å vere i 20 tiden! Merker ikke noe forskjell på det mtp energi osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kampsporttreninger fra 17-19 på man-tors, legger styrketreningen eller svømming etter dette. Fredager med styrketrening er jeg gjerne igang rett etter jobb, så gjerne i perioden 16-19.

Lørdag/søndag starter jeg trening kl 11, med styrketrening etter dette.

Til "vanlig" (når jeg ikke er redusert av skade som nå) trener jeg også 1 time om morningen før jobb, fra 5-6-tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener enten rett etter jobb, da er det ikke så mye folk.. eller 1 time før det stenger..i 21tida, da er det ikke så mye folk <3

kjenner jeg blir litt stressa når hele garderoben er stappa med 16år gamle zumba jenter :p

Oh yes, fnising på høyt nivå da, kjenner til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg aller best på trening forholdsvis sent på dagen. Gjerne mellom 19 og 22 en gang. Det er lite folk, og jeg sover like godt enten jeg har trent styrke, kardio eller ikke i det hele tatt. Det skal vel sies at jeg har et sovehjerte som ikke ligner grisen... jeg kan sove nårsomhelst, hvorsomhelst, og allerhelst :sleep:

Nå som jeg er delvis sykmeldt synes jeg det er greit å trene midt på dagen, men jeg MÅ ha fått i meg frokost først, ellers blir alt bare bæsj.

Heldig du med et sånt sovehjerte, litt missunnelig på det kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du med et sånt sovehjerte, litt missunnelig på det kan man si :)

Om det er noen trøst, så er det like ofte en pest og en plage, som det er kjekt.

Hvis jeg ligger på sofaen for å slappe av litt, hender det ofte jeg sovner, og vips har det gått en halvtime-time. Jeg har et behov for minst 8 helst opptil 10 timer søvn pr natt, og må gjerne ha en kopp kaffe for å kvikne ordentlig på jobb, selv etter 10 timers søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdager alltid mellom 1630 - 1800, lørdager og søndager 1000-1400

Skulle så inderlig ønske jeg alltid kunne startet dagen med økta, for så å kunne sitte på rævva og slappe av 8 timer, men det lar seg bare ikke å gjøre. Da senteret ikke er oppe før 06.30 og jeg har jobb 0800:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk mest glad i morgentrening! Selv om jeg er langt fra noe morgenmenneske egentlig.. Men liker best å trene på tom mage, også føler jeg meg så bra resten av dagen :) I tillegg er det ikke så mange i treningsstudioet heller, noe jeg hater.... Hvert fall jan-feb, alle nyttårsmenneskene som kommer... Men som forsvinner igjen da, både synd og bra, håper ikke jeg er slem som sier det heh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...