Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Får ikke til i farta, men bilen er en 1976 modell (C3); altså en veteranbil. Den oppfører seg imidlertid ikke som noen veteran;)

Skjønte det. Stingray-navnet som no blir brukt på C7 har vel ikkje vore i bruk siden C3 ;) På ka måte oppfører den seg ikkje som veteran? Få opp et bilde når du kan! :)

Skjønte det. Stingray-navnet som no blir brukt på C7 har vel ikkje vore i bruk siden C3 ;) På ka måte oppfører den seg ikkje som veteran? Få opp et bilde når du kan! :)

Får pokker ikke til det med opplasting av bilde(n) He he, en C7 hadde vært noe, men da må det skje noe med lønna, avgifter, osv, osv...:) Bilen er sprek, sinna, støyende og alltid klar for fart og spenning;)

Annonse

Eg kan oppdatere med fleire ting sidan eg skreiv her inne sist.

Eg hadde ein Mazda 323 då eg logga den her.

Etter den var det ein Hyundai Elantra stasjonsvogn, etetr den ein Golf GTI(veldig god å sove i) og no ein Mercedes C180 stasjonsvogn.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Blir 18 den 11.januar, heldigvis ikke så alt for lenge til!! Håper å få lappen mandag 13.januar, ettersom hva kjørelærern sier går nok dette fint :D Er på leting etter audi (pappa vil jeg skal ha golf...) :confused:

Blir 18 den 11.januar, heldigvis ikke så alt for lenge til!! Håper å få lappen mandag 13.januar, ettersom hva kjørelærern sier går nok dette fint :D Er på leting etter audi (pappa vil jeg skal ha golf...) :confused:

Ikke noe gale med en Golf :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...