Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det vel tid for en update, jeg har hatt en elendig uke og klart å legge på meg istedet for vektnedgang...

Nåværende vekt: 80,7 - (målet var 78 denne uken)har bare meg selv å klandre for det - snakk om selvkontroll på kostholdet (n)

Har vel igrunn kommet frem til at jeg ikke kan tillate meg "juksedager" mtp på godteri - ender alltid med at det sklir ut og så henger de dårlige valgene med meg resten av uken også -

Så må nok tilbake til full stopp på godis/ bakevarer

Men nå ny uke:

Treningsmål: min. 4 økter

Vektmål: 79

Øvrig: Skal ikke spise noe godis, og skal tenke porsjonstr og bra sammensetning på måltidene...

Hvordan har det gått med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet ut i går, desverre. Jeg var på jobb, og da er jeg ikke flink til å spise så regelmessig som jeg bør, så da jeg kom hjem var jeg utsultet og kastet meg over det jeg fant av mat (altså en halv pose ostepop-hjerter og tre smultringer). Jaja, ellers har jeg vært flink denne uka, synes jeg :)

Jeg har ikke trent, da, på grunn smerter i bekkenet, men jeg har vært bra aktiv allikevel. Har både ryddet ut alt av møbler på hytta (mannen har prolaps, så da er det min jobb å ta det tunge ;) ), og skrudd bil med alt det innebærer, så musklene har blitt brukt, de :)

Her kommer mål fra forrige uke, samt i dag:)

Startvekt 29/6-14: 70 kg

6/7-14: 68,8 kg

Liv 29/6-14: 76 cm

6/7-14: 75 cm

Mage 29/6-14: 82 cm

6/7-14: Det samme :wtf:

Rumpe 29/6-14: 102,5 cm

6/7-14: 102 cm

Mål for følgende uke nå er å komme i gang med trening igjen. 3-4 styrkeøkter, samt to intervalløkter.

Jeg skal ikke skeie ut med godis i helga, men det blir nok noe alkohol på lørdag, antar jeg.

Ellers skal jeg gjøre det samme som denne uka når det gjelder mat, for det har fungert bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer det et veldig ærlig innlegg av meg;

Jeg klarer ikke å slanke meg på sommeren. Til tross for at en av tiltakene jeg gjorde for å unngå øldrikking og oversosialt liv (dvs 21 dager på rad der jeg jobba tidligvakter), så hjelper ikke dette mot et svært sosialt liv med mye utepils og gleder. Etter en uke med konstant dårlig samvittighet, har jeg innsett at "fuck this", jeg driter i slankingen frem til skolestart. Trening fortsetter jeg med 4-5 økter i uka. Men de 5-6 kg får bare sitte på meg denne sommeren også. Så får jeg heller brette opp ermene og ha en skikkelig "dugnad" med kroppen fra 18 aug - 1. des.

Ikke noe poeng å føle et konstant nederlag. Mitt mål blir rett og slett bare å holde vekta fram til 18 aug. Dvs på 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 29/6-14: 70 kg

6/7-14: 68,8 kg

13/7-14: 67,9 kg

Liv 29/6-14: 76 cm

6/7-14: 75 cm

13/7-14: 74 cm

Mage 29/6-14: 82 cm

6/7-14: Det samme :wtf:

13/7-14: 82 cm. Skjønner ikke hva som skal til der, altså :(

Rumpe 29/6-14: 102,5 cm

6/7-14: 102 cm

13/7-14: 101,5 cm

Nå begynner ferien, så det blir bare hjemmetrening noen uker. Men det er sikker greit å få den lille forandringen, og så heller gyve på når jeg kommer tilbake til gymmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Hey alle sammen,

Da starter jeg på nytt med å gå ned de siste 5-7 kg. Godteristopp/junkstop/minimalt m alkohol frem til 11 november. Er det noen fler som blir med? Ser ut som det ikke bare var meg som hadde en hard sommer.

Ja! :) jeg har gått opp ytterligere 1,5 kilo, så jeg er klar som et egg. Jeg har samme målvekt, så 4,5 kilo ned skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :) jeg har gått opp ytterligere 1,5 kilo, så jeg er klar som et egg. Jeg har samme målvekt, så 4,5 kilo ned skal jeg.

Jeg tør ikke å gå på vekta helt enda. Men lover å gjøre det neste søndag. Orker ikke en dårlig start på praksisåret. :/

Planen er 4-5 økter i uka. Mye fokus på kondisjon framover. Dvs en 10 km løpetur, en bakkeintervall, 2 rene styrkeøkter og en økt som er 1/2 styrke og 1/2 intervall.Skal kutte ned på karbs. Ligge på ca 100 g karbs dagen. Hva er din "plan", JenteAvStål? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å gå på vekta helt enda. Men lover å gjøre det neste søndag. Orker ikke en dårlig start på praksisåret. :/

Planen er 4-5 økter i uka. Mye fokus på kondisjon framover. Dvs en 10 km løpetur, en bakkeintervall, 2 rene styrkeøkter og en økt som er 1/2 styrke og 1/2 intervall.Skal kutte ned på karbs. Ligge på ca 100 g karbs dagen. Hva er din "plan", JenteAvStål? :)

Planen min er for det meste kondisjonstrening - jeg danser onsdag og fredag - og styrketrening to ganger i uken. Nå som skolen starter opp igjen må jeg planlegge treningsøktene etter hva jeg har tid til hver uke, altså har jeg ingen faste dager for dtyrketreningen. Ellers skal jeg tilbake til 1400 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min er for det meste kondisjonstrening - jeg danser onsdag og fredag - og styrketrening to ganger i uken. Nå som skolen starter opp igjen må jeg planlegge treningsøktene etter hva jeg har tid til hver uke, altså har jeg ingen faste dager for dtyrketreningen. Ellers skal jeg tilbake til 1400 kcal.

Er ikke 1400 kcal alfor lite? (Høyde, vekt?)

Ellers høres det fornuftig ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...

Hvordan går det med alle og målene som ble satt? Her er jeg igang igjen! Hatt en pause pga studier, da ble familie prioritert foran trening. Kg raste på og alt jeg hadde lagt ned i trening forsvant. Men nå nærmer slutten av studietiden seg, og jeg tenkte komme så smått igang med å få form og kropp tilbake. Men er jo så spent på å høre hvordan det har gått med alle her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...