Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? :)

Det går overraskende bra her:p Dag 2 på Psmf er straks over. Dag 3 er den verste, så i morgen må jeg bare bite tennene sammen;) Som deg - har også jeg mye vann i kroppen! Deilig at det siger ut;) Helga blir nok verst. Skal på en diplomfest med jobben på torsdag. Da skal jeg ha et free meal;) vi får servert mat:p Jeg reiser til Berlin 8. Juni. Har skjønt det som at 8.juni er den store reise- og nå-planene-dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, driver å prøver å planlegge felles treningsøkt med et par kompiser.. for da "må" jeg møte opp ^_^ Og så blir det vel en dobbel dose prewo.. så jeg får et koffeinkick til å få meg ut av sofaen.. kjenner det trengs iallefall :sleep: (skamtrøtt -_- )

Sofaen er så tung å komme seg opp av:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går overraskende bra her:p Dag 2 på Psmf er straks over. Dag 3 er den verste, så i morgen må jeg bare bite tennene sammen;) Som deg - har også jeg mye vann i kroppen! Deilig at det siger ut;) Helga blir nok verst. Skal på en diplomfest med jobben på torsdag. Da skal jeg ha et free meal;) vi får servert mat:p Jeg reiser til Berlin 8. Juni. Har skjønt det som at 8.juni er den store reise- og nå-planene-dagen?

Så bra! Går nok fint imorgen også, du får holde ut og se fram til måltidet på torsdag :p For min del er det juli som gjelder, da skal jeg plasser som involverer strand og bikini! Men 8 juni har jeg offisielt sommerferie, så har et delmål om å komme meg ned 1-1,5 kg til da ;) så får vi se hvordan det går! Foreløpig har jeg ikke noe problemer å holde kostholdet, men sliter med å finne på litt mer spennende lunsjretter enn den standard omeletten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sookie : flott at det går så bra :D Wuhu. Spent på å høre om progresjon.

HeBr : Jah, Vi alle kan jo poste resultater den 7 juni? :D Jeg jobber aktivt mot det målet iaffal. Kunne ønske jeg hadde mer tid og kunne være ordentlig bikiniklar (som jeg drømte om i januar), men det er vel betalingen jeg må ta for å ikke ha klart det ordentlig før de siste 3 ukene... *sukk* Hvorfor skal slanking være så utrolig vanskelig?!

Flink i dag jeg og. Løp bakkeintervall og vært sunn. Spist kanskje litt i overkant mye, men har hatt 6 timers eksamen, så det er lov. Motivasjonen er overraskende på topp fortsatt. Wuhu!

I morgen skal jeg prøve å droppe så mye karbs som mulig. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sookie : flott at det går så bra :D Wuhu. Spent på å høre om progresjon.

HeBr : Jah, Vi alle kan jo poste resultater den 7 juni? :D Jeg jobber aktivt mot det målet iaffal. Kunne ønske jeg hadde mer tid og kunne være ordentlig bikiniklar (som jeg drømte om i januar), men det er vel betalingen jeg må ta for å ikke ha klart det ordentlig før de siste 3 ukene... *sukk* Hvorfor skal slanking være så utrolig vanskelig?!

Flink i dag jeg og. Løp bakkeintervall og vært sunn. Spist kanskje litt i overkant mye, men har hatt 6 timers eksamen, så det er lov. Motivasjonen er overraskende på topp fortsatt. Wuhu!

I morgen skal jeg prøve å droppe så mye karbs som mulig. Wish me luck!

Digg å være ferdig med enda en eksamen da :D Jeg har to igjen nå, fordelt på 2 uker, så er giiira på at det skal bli juni nå altså! Men ja, kjenner at jeg begynner å stresse litt, fordi jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være så fornøyd som jeg ønsker.. Men alt er jo bedre enn slik jeg så ut i januar, så får jeg bare fortsette gjennom sommeren og til høsten også. Det kommer jo en sommer neste år og!

Jeg syns også jeg var så flink idag, omtrent ingen karbs, bare masse salat og grønnsaker + kjøtt. Også løp jeg jo på do hele tiden, for kroppen plutselig slapp alt det vannet.

Men så kom kvelden, og jeg skulle sjekke hvor mange kalorier jeg lå på, så ble det bare 700?? :eek: Altså hadde jeg 900 igjen, og klokka var 20..! Forstår ikke hvordan det gikk altså, hadde spist 5 måltider til da.. Så nå har jeg fylt på med havregrøt med en stoor dose blåbær, så nå ligger jeg på 1100 idag.. Fortsatt 500 under hva jeg burde ha, men vet ikke om jeg orker å spise mer.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digg å være ferdig med enda en eksamen da :D Jeg har to igjen nå, fordelt på 2 uker, så er giiira på at det skal bli juni nå altså! Men ja, kjenner at jeg begynner å stresse litt, fordi jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være så fornøyd som jeg ønsker.. Men alt er jo bedre enn slik jeg så ut i januar, så får jeg bare fortsette gjennom sommeren og til høsten også. Det kommer jo en sommer neste år og!

Jeg syns også jeg var så flink idag, omtrent ingen karbs, bare masse salat og grønnsaker + kjøtt. Også løp jeg jo på do hele tiden, for kroppen plutselig slapp alt det vannet.

Men så kom kvelden, og jeg skulle sjekke hvor mange kalorier jeg lå på, så ble det bare 700?? :eek: Altså hadde jeg 900 igjen, og klokka var 20..! Forstår ikke hvordan det gikk altså, hadde spist 5 måltider til da.. Så nå har jeg fylt på med havregrøt med en stoor dose blåbær, så nå ligger jeg på 1100 idag.. Fortsatt 500 under hva jeg burde ha, men vet ikke om jeg orker å spise mer.. :oops:

Det er jo ikke mange kaloriene i rent kjøtt og salat:p Det er jo sånn jeg lever nå (psmf). Så skal du leve sånn, men spise 1600 kcal, må du spise mye:D Alle dager blir jo ikke like når man ikke følger et bestemt program;) Og du, man blir ALDRI fornøyd. Men det handler om å sette seg et mål som ikke er alt for hårete. Så slipper man den store skuffelsen om man ikke kommer i mål:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen er så tung å komme seg opp av:-o

I know.. la meg i senga.. var ikke akkurat "lettere" å komme seg opp av den o_O

HeBr , 1100kcal ? Det er jo nesten rett ut skadelig :o.. håper du klarte å spise deg opp :3

er 138 kcal i 100g ytrefilet av storfe ;) Bare spise en 400g biff det, så vips har du fått i deg 552kcal til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke mange kaloriene i rent kjøtt og salat:p Det er jo sånn jeg lever nå (psmf). Så skal du leve sånn, men spise 1600 kcal, må du spise mye:D Alle dager blir jo ikke like når man ikke følger et bestemt program;) Og du, man blir ALDRI fornøyd. Men det handler om å sette seg et mål som ikke er alt for hårete. Så slipper man den store skuffelsen om man ikke kommer i mål:cautious:

Haha, nei. Det var virkelig ikke meningen heller! Det bare ble de måltidene igår, og plutselig oppdaget jeg hvor lite jeg faktisk lå på! Prøver alltid å holde meg til 1500-1600, for da vet jeg at kroppen får nok næring, samtidig som jeg ligger i greit underskudd :)

Fornøyd blir vi jenter aldri nei :cautious: Men får håpe jeg kommer såpass nærme målet mitt at jeg ikje skjemmes helt av å sprade rundt på stranden, også må jeg bare jobbe videre etter sommeren. Da blir det fult fokus på styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know.. la meg i senga.. var ikke akkurat "lettere" å komme seg opp av den o_O

HeBr , 1100kcal ? Det er jo nesten rett ut skadelig :eek:.. håper du klarte å spise deg opp :3

er 138 kcal i 100g ytrefilet av storfe ;) Bare spise en 400g biff det, så vips har du fått i deg 552kcal til (y)

Ah, å hatt råd til biff :rolleyes: Men ja, de 1100 kcal var jo etter jeg hadde stappet nedpå med ekstra mat, og klokka var blitt 22.. Så det ble ikke mye igår! Tror jeg havnet på en 1200 gjerne, men må bare holde litt bedre følge med maten idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, å hatt råd til biff :rolleyes: Men ja, de 1100 kcal var jo etter jeg hadde stappet nedpå med ekstra mat, og klokka var blitt 22.. Så det ble ikke mye igår! Tror jeg havnet på en 1200 gjerne, men må bare holde litt bedre følge med maten idag ;)

True that.

Jeg håver alltid inn på de "god-helg" tilbudene til kiwi når de har ytrefilet osv.. Vet det ikke er "ypperste kvalitet" .. men 16,90 kr går greit :p

Ellers er det tilbud på spinat nå på Coop Prix.. hehe :-P Og så pleier jeg kjøpe de svære pakkene med koteletter for 29,90 kr/kg, skjære vekk alt fett fra de og fryse de ned i fornuftige pakker :-P Prøvde psmf en liten stund med en kompis når han skulle starte for motivasjonens skyld, men ble en litt for "ekstrem" diett for meg o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True that.

Jeg håver alltid inn på de "god-helg" tilbudene til kiwi når de har ytrefilet osv.. Vet det ikke er "ypperste kvalitet" .. men 16,90 kr går greit :p

Ellers er det tilbud på spinat nå på Coop Prix.. hehe :-P Og så pleier jeg kjøpe de svære pakkene med koteletter for 29,90 kr/kg, skjære vekk alt fett fra de og fryse de ned i fornuftige pakker :-P Prøvde psmf en liten stund med en kompis når han skulle starte for motivasjonens skyld, men ble en litt for "ekstrem" diett for meg o_O

Psmf er en ekstrem diett og ikke for alle:hungover: Min motivasjon er at den er så sabla effektiv:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psmf er en ekstrem diett og ikke for alle:hungover: Min motivasjon er at den er så sabla effektiv:):D

Det har jeg hørt den skal være ja :p hehe, røyk på smellen til lunch i dag, det var Jambalaya.. og er glad i sterk mat.. meh.. Jobbkantiner = slem fristelse hver dag :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overlevde du dag 3 Sookie ? :)

Jeg har fått løpt masse. Ikke giddet å drasse stumpen på et treningssenter i finværet og eksamenslesing. Vært fantastisk. Merker allerede etter en halvvannen uke hvor mye bedre kondisjon jeg har fått.

Sprakk i dag da *sukk* Kjøpte en burger etter eksamen på Fridays. Første junkmaten siden påsken. Og nå ligger jeg tynt an ang veddemålet med venninna mi. Nå kna jeg ikke gjøre noe mer galt, ikke en gang spise hva jeg vil på "fridagen" min den 28, fordi jeg sprakk i dag (og dermed ble fridagen min brukt opp) Bleh. Jaja, man må vel ta konsekvensene for sine egne valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde du dag 3 Sookie ? :)

Jeg har fått løpt masse. Ikke giddet å drasse stumpen på et treningssenter i finværet og eksamenslesing. Vært fantastisk. Merker allerede etter en halvvannen uke hvor mye bedre kondisjon jeg har fått.

Sprakk i dag da *sukk* Kjøpte en burger etter eksamen på Fridays. Første junkmaten siden påsken. Og nå ligger jeg tynt an ang veddemålet med venninna mi. Nå kna jeg ikke gjøre noe mer galt, ikke en gang spise hva jeg vil på "fridagen" min den 28, fordi jeg sprakk i dag (og dermed ble fridagen min brukt opp) Bleh. Jaja, man må vel ta konsekvensene for sine egne valg.

Hei snuppsi. Haha. Det er fort gjort å sprekke;) Men men, spist er spist. Du får bare legge det bak deg. I dag er det dag 4. Dagen har vært tung! Verst var den på jobb. Var veldig sliten i dag. Jeg gikk til og fra jobb også. Det er et stykke:p Men NÅ er jeg fin igjen. Jeg spiser det meste av maten min på ettermiddag. Da slipper jeg å være sulten på kveldstid;) Pepperbiff i dag var akkurat det jeg trengte:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...