Gå til innhold

Ned i vekt til sommeren?


marphil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Det er hard kost;) du får nesten vurdere selv om det er verdt det. For meg var det helt avgjørende for å komme i mål og få de resultatene jeg ønsket. Jeg følte meg fresh på ferie og koste meg med god mat, med god samvittighet:) Jeg skal inn i en bikini i juli og ønsker å få vekk det siste forholdsvis kjapt. Noen trives mer med å ha bedre tid og holde ut i lengden. Jeg fungerer veldig godt på psmf:)

Hvordan tror du det går med PSMF parallelt med første dagene i helt ny jobb? (opplæring). Er en stillesittende jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du det går med PSMF parallelt med første dagene i helt ny jobb? (opplæring). Er en stillesittende jobb...

Jeg leverte bacheloren under psmf, så for meg fungerte det fint;) Noen føler de blir mer konsentrert og til og med får energi på psmf. Fordi man spiser mye kjøtt/proteiner. Du kommer ikke til å gå sulten. Men alle responderer ulikt. Du må nesten bare prøve deg frem;) Dag 3 er verst, så går det litt bedre igjen. Jeg pleier å spise en boks mager kesam om dagen. Evt cottage Cheese med bringebær. Det synes jeg er godt å spise istedenfor bare kjøtt/fisk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte bacheloren under psmf, så for meg fungerte det fint;) Noen føler de blir mer konsentrert og til og med får energi på psmf. Fordi man spiser mye kjøtt/proteiner. Du kommer ikke til å gå sulten. Men alle responderer ulikt. Du må nesten bare prøve deg frem;) Dag 3 er verst, så går det litt bedre igjen. Jeg pleier å spise en boks mager kesam om dagen. Evt cottage Cheese med bringebær. Det synes jeg er godt å spise istedenfor bare kjøtt/fisk:p

Hva spiser du til de forskjellige måltidene i løpet av en dag på pmsf? Tror karbojunkien i meg hadde fått hetta om jeg plutselig la om til det.. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende resultater. Damn girl! Æ e imponert. Blir litt inspirert til og prøve igjen...nesten. Fryktelig dårlig opplevelse sist. Men KAN jo gjøre det den uka mellom siste eksamen og avreise Indonesia. Skal bare jobbe uansett. Hvordan gikk treningen da?

HeBr : YEY! Løpe . Endelig. Superdigg. :)

Haha, JA! Jeg elsker å løpe :D Men får enda ikke lov til langkjøringer, så er litt trist fortsatt.. Savner kveldsløpeturene mine på 1 mil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser du til de forskjellige måltidene i løpet av en dag på pmsf? Tror karbojunkien i meg hadde fått hetta om jeg plutselig la om til det.. :eek:

Ja, det er veldig tøft! Det går i kylling,kjøtt,karbonadedeig,fisk og Tunfisk med grønnsaker/salat. Eggehviter og mager skinke, litt CC med bringebær eller Mager kesam med fun light og kanel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig tøft! Det går i kylling,kjøtt,karbonadedeig,fisk og Tunfisk med grønnsaker/salat. Eggehviter og mager skinke, litt CC med bringebær eller Mager kesam med fun light og kanel:p

Haha, tror ikke jeg har psyken til det der, hvert minutt hadde tilslutt gått til å tenke på brød :p:eek: Creds til dere som klarer det! Tenker jo at det bare er en uke, men er ikke bare-bare når man er midt oppi det!

Men tenker å innføre litt psmf-ishe tendenser i kostholdet til neste uke! Er blitt veldig mye brød og rundstykker denne uka, da studentbudsjettet har vært liitt stramt, men imorgen kommer studielånet, så da blir det innhandling av kjøtt og grønnsaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror ikke jeg har psyken til det der, hvert minutt hadde tilslutt gått til å tenke på brød :p:eek: Creds til dere som klarer det! Tenker jo at det bare er en uke, men er ikke bare-bare når man er midt oppi det!

Men tenker å innføre litt psmf-ishe tendenser i kostholdet til neste uke! Er blitt veldig mye brød og rundstykker denne uka, da studentbudsjettet har vært liitt stramt, men imorgen kommer studielånet, så da blir det innhandling av kjøtt og grønnsaker :D

Virker som om kvinner reagerer positivt på og kutte drastisk ned på karbs. Husker da jeg prøvde meg på Silje Marielas FatAttackprogram. Maks 85 g/ 65g karbs. Vekta raste nedover. Gikk på en smell etter 4 uker, da. Haha.

Men jeg er og karblover. Så ble for tungt. Tror heller jeg tar slike drastiske tiltak når vekta står bom stille lenge, kanskje når jeg bare har 2-3 kg igjen. Foreløpig går den nedover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om kvinner reagerer positivt på og kutte drastisk ned på karbs. Husker da jeg prøvde meg på Silje Marielas FatAttackprogram. Maks 85 g/ 65g karbs. Vekta raste nedover. Gikk på en smell etter 4 uker, da. Haha.

Men jeg er og karblover. Så ble for tungt. Tror heller jeg tar slike drastiske tiltak når vekta står bom stille lenge, kanskje når jeg bare har 2-3 kg igjen. Foreløpig går den nedover. :)

Samme her! Foreløpig har vekta holdt seg stabil, selv etter nesten en uke med myye mer karbs enn vanlig. Skulle trodd jeg ville gå opp litt vannvekt hvertfall, men har ikke rørt meg ett gram! Men må uansett kutte ned på det til uka, for kommer meg nok ikke mye ned i vekt med alt dette brødet :p Og ligger litt for lavt på proteinene også fortiden.. Det blir skjerpings fra søndag av! Men først skal jeg forspise meg på gulrotkake og is på 17.mai :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg plutselig hvorfor vektnedgang har gått så bra de siste 2-3 ukene. Null sosialliv pga innspurt til eksamen. Damn... Ellers har jeg levd som jeg gjør ellers. Er vist en faktor i livet mitt som må kontrolleres om jeg skal fortsette og gå ned etter eksamen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blææ, overspiste altformye på sjokolade ikveld, da vi kjøpte inn til å servere på 17.mai :( Kjenner virkelig at NÅ må jeg skjerpe meg, for denne uka har vært heelt ute av kontroll.. :cry:

Hva med og bare kose deg fram til 17. mai, og så f.o.m søndag er det full fokus? 3-4 dager utskeielser er ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og bare kose deg fram til 17. mai, og så f.o.m søndag er det full fokus? 3-4 dager utskeielser er ikke verdens undergang.

Ja, det er planen! :happy: Kjenner det har vært greit med en uke der jeg bare har spist litt det jeg føler for, for nå er jeg også veeeldig klar for å komme meg tilbake, og kjenne meg mer "ren". Har også holdt vekten såpass stabilt at det ikke er verdens undergang. Eneste er at det blir litt stress å venne seg av karbs igjen, men det skal nok gå helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er planen! :happy: Kjenner det har vært greit med en uke der jeg bare har spist litt det jeg føler for, for nå er jeg også veeeldig klar for å komme meg tilbake, og kjenne meg mer "ren". Har også holdt vekten såpass stabilt at det ikke er verdens undergang. Eneste er at det blir litt stress å venne seg av karbs igjen, men det skal nok gå helt fint!

det motiverer ofte og komme tilbake på hesten igjen at kroppen føles rar og ekkel ;)

Jeg skal spise hva jeg vil når jeg er borte i Indonesia i to uker. Wuhu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klare for en ny start folkens ;)

Superklar! Har vært en herlig dag :happy: Har utrolig nok klart å motstå alle fristelsene som var igjen etter gårsdagen, og de er nå i fryseren ;) Ellers har jeg spist skikkelig bra idag, med minimalt karbohydrater og ingenting sukker, og også hatt en effektiv intervalløkt innimellom lesinga :) Har fått ny motivasjon nå, da jeg plutselig fikk ferieplaner i begynnelsen av juli som involverer bikini! Så nå er det bare å stå på :D Vil ned på 67 før jeg offisielt har sommerferie den 8 juni, så nå blir det fult fokus på masse sunn mat og trening framover. Ikveld blir det et par timer lesing til, sammen med jordbær, vannemelon og kesam med lime til kveldsmat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...