Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

cottage cheece blir jo like billig, 39g proteiner for 19,- blir faktisk billigere det:D det er ihvertfall ikke noe aspartam greier i;)

det er nok den veriasjonen jeg og sverger til om dagen. men hadde vert greit om de hadde hatt dem i porsjonspakker m 150gr inniellom bare. vertfall for eg som spiser kun en halv boks av gangen. men kanskje de kommer m tiden d og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o 9 kr for skyr? hurra!

400 g karbonadedeig 35 kr - coop prix

2 kg kyllingfilet (X-tra) 139 kr - coop prix

400 g laksefilet 29 kr - bunnpris. (Kun mandager)

400 g kyllingkjøttdeig 17 kr - prix og rimi

Dette er jo priser i sentrum da, og de varirer gjerne litt fra butikk til butikk. med dette er runden jeg tar hver mandag, hihi!

Og var 40% på grønnsaker på ica denne uken, mulig det er ferdig i dag, men verdt å nevne just in case :)

Hilsen student ;)

First price 2kg kyllingfilet(fryst) ligger vel også rundt der. Derimot så har man Farmen 2kg kyllingfilet(fryst) til 115 kr på Rimi. Det er fast pris og det billigste jeg har sett til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...