Gå til innhold

En boks tunfisk - tusen oppskrifter?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Kanskje ikke min favoritt oppskrift. Men hadde en uke med en kompis hvor vi bare åt tunfisk og ris, ikke noe krydder osv. Helt kurant, bare litt tørt når man spiser mye. Skulle tro at tunfisk er tunfisk, men vi fant ut at når det gjelder tunfisk i vann så smaker Rema1000 sin bedre enn den fra Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Kanskje ikke min favoritt oppskrift. Men hadde en uke med en kompis hvor vi bare åt tunfisk og ris, ikke noe krydder osv. Helt kurant, bare litt tørt når man spiser mye. Skulle tro at tunfisk er tunfisk, men vi fant ut at når det gjelder tunfisk i vann så smaker Rema1000 sin bedre enn den fra Kiwi.

Helt enig! Har prøvd alle leverandørene. Rematunfisken holder mål. Nå er det noen gastronombutikker som selger et lita glass til 119 kr, men innholdet fyller akkurat hølet i tanna…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Necroposting <3

Helt ærlig, det er bedre med necroposting enn reposting.

Min personlige favoritt er tunnfisk med majones, salt og pepper og finhakket fersk løk. Kan suppleres med hakket syltet agurk og jalapenos. Jeg er ganske enkel i matveien, så jeg kan finne på å tilsette tacosaus også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan få i seg tunfisk

Steg 1: Kjøp tunfisk

Steg 2: Kjøp neseklype

Steg 3: Spis boksen så fort som overhode mulig

Steg 4: Takk gud for at det er 24 timer før neste boks :p

Jeg klarer ikke å utsette andre gode matvarer for tunfisk.. Jeg har prøvd omelett med tunfisk, tunfisk salat, tunfisk smørbrød og det eneste jeg føler er at tunfisken smitter over på de andre matvarene og ødelegger dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få i seg tunfisk

Steg 1: Kjøp tunfisk

Steg 2: Kjøp neseklype

Steg 3: Spis boksen så fort som overhode mulig

Steg 4: Takk gud for at det er 24 timer før neste boks :p

Jeg klarer ikke å utsette andre gode matvarer for tunfisk.. Jeg har prøvd omelett med tunfisk, tunfisk salat, tunfisk smørbrød og det eneste jeg føler er at tunfisken smitter over på de andre matvarene og ødelegger dem :lol:

Ahahahahaha tunfisk som er så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, det er bedre med necroposting enn reposting.

Min personlige favoritt er tunnfisk med majones, salt og pepper og finhakket fersk løk. Kan suppleres med hakket syltet agurk og jalapenos. Jeg er ganske enkel i matveien, så jeg kan finne på å tilsette tacosaus også :p

hakket syltet jalapeños er en magisk ingrediensens å tilsette standard tunfiskrøre! Det passer av en eller annen grunn fantastisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...