Jump to content

Conquer

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Conquer

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/25/1992
  1. Min hverdag er som oftest slik: Skole 08-12 Mat Skole 12-18 (Nerd? ja) Trening 18-19 Så jeg har vanligvis 6 timer mellom første måltid og treningsøkten. Etter at jeg valgte å prøve BCAA så føler jeg hodet og kroppen henger mye bedre med i treningen. Derfor tar jeg BCAA, før hver eneste trening dersom jeg ikke har hatt spist litt før.
  2. Jeg spiser brunsj kl12 og middag kl20 etter trening, med snacks i mellomrommet hvis jeg vil. Livet er godt, og jeg føler meg aldri sulten selv om jeg ligger litt i kaloriunderskudd hver dag. Fettprosenten går sakte ned, løftene går sakte oppover. Noe jeg er fornøyd med Hvor målet etter hvert skal snus til vedlikehold av fettprosent og større økning i muskelmasse. Når det gjelder noe helt annet så studerer jeg en del, og føler fokuset er mye bedre etter jeg begynte med PF. Lange dager er ikke noe problem og med litt BCAA før trening er hver økt super. Har holdt på med PF siden tidlig 2013. Derimot så er ikke PF noe jeg uten videre anbefaler andre hvis man spør hva jeg driver med. Kjør på hvis du føler det passer deg, hvis ikke bør du finne deg en annen spisemåte. Det er som du sier ingen mirakelkur og kcal inn/ut betyr mest.
  3. Trenger ikke å være så komplisert for å være et seriøst program. Selv kjører jeg følgende 3 dager i uka: Frontbøy 4x8reps Markløft 3x5 reps Benkpress 3x8 reps Diverse øvelser på armene i 3 gigantsett. For eksempel Facepull > Triceps pushdown > Bicepscurl. Da du har problemer med markløft så er det synd, men det finnes mange gode øvelser for ryggen eksempelvis roing og rygghev. Du trenger riktig nok ikke å ha det så simpelt som meg hvis du synes det er kjedelig, men det er fryktelig mye som Kjetil sier ovenfor.
  4. Kanskje ikke min favoritt oppskrift. Men hadde en uke med en kompis hvor vi bare åt tunfisk og ris, ikke noe krydder osv. Helt kurant, bare litt tørt når man spiser mye. Skulle tro at tunfisk er tunfisk, men vi fant ut at når det gjelder tunfisk i vann så smaker Rema1000 sin bedre enn den fra Kiwi.
  5. Med på denne! omtrent 16% fett nå, målet er 10%.
  6. Conquer

    Periodisk faste

    Støtter denne her. Kroppen føles mye bedre ut med første måltid kl12 og middag ca. kl20. Aldri hatt dårlig ånde, men så drikker jeg veldig mye vann og en kopp eller to kaffe daglig.
  7. Perfection is not enough.

  8. Man kan alltids slanke seg på 500-700Kcal daglig om man er sinnsyk, men det har sine negative sider når du kutter så mye i næringen.. blant annet tap av muskelmasse og nedsatt energi. Kutter du ~50Kcal daglig tilpasser kroppen din seg som fører til 0 endring, derfor blir det fornuftig å finne en mellom ting mellom sinnsyk slanking og vedlikehold Du får spise litt mer, så går du ned i vekt på en sunn måte.
  9. Den kalkulatoren mener nok 2400 på aktive dager, kanskje noe rundt 1400 på hviledager? og ja det er veldig mye i underskudd, 400-600 i minus er fint
  10. Det er vel ikke en stor nyhet at alt for mange norske elsker store mengder mat og ettersom bøndene våre også har det hardt så blir det produsert små mengder i Norge iforhold til forbruket vårt da må det importeres mye Mel til bakst man kjøper er blandet norsk/utenlandsk, ferdige brød importeres, all slags mulig frukt og grønt importeres osv
  11. Hvor kaldt dusjer dere? jeg pleie å starte kaldt også gradvis mot iskaldt vann, det gjør meg nokså kjølig selv rett etter å ha løpt 4x4.
  12. Uten å lete etter studier vil du få kreatin effekten av 3-5g daglig dersom du reagerer på kreatin. Noen mennesker gjør uheldigvis ikke det, er heldigvis en som reagerer godt på en teskje daglig Du får Google litt om du vil ha bevis på at store mengder er unødvendig, god natt!
  13. Om økt masse er problemet vet ikke jeg, men en løsning er å dusje kaldt. Hvis jeg er skikkelig svett og varm er det himmelsk å dusje kaldt
  14. Du kan alltids tørke panna før det renner ned i øynene
  15. Bruker fortiden vanilje casein fra Smartsupps. (~80%kasein/20%whey). Blandes veldig lett ut, god smak og fin konsistens med vann, med melk blir det som en god milkshake. Denne anbefales Tipper deres vanlige whey er av samme standard, veldig mange gode tilbakemeldinger på gymgrossisten ser jeg.
×
×
  • Create New...