Admira Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Til eksen min også. Han fantaserte om å sitte på bicepsen hennes og lurte på om de kunne prøve en gang om hun klarte deto_O Lloyd, Harit, LeanMachine og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Til eksen min også. Han fantaserte om å sitte på bicepsen hennes og lurte på om de kunne prøve en gang om hun klarte deto_O For en snodig fyro_O Han innrømte i det minste at han ikke akkurat var en muskelbunt selv da. Synes nesten litt synd på han:p Admira og StineB 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Litt artig å lese postene til Bicepsmannen:D Utelukkende cred-posts på jentelogger:D Fitnessprat.no : trening kosthold kosttilskudd strongman Kimo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Litt artig å lese postene til Bicepsmannen:D Utelukkende cred-posts på jentelogger:D Fitnessprat.no : trening kosthold kosttilskudd strongman Eg får ikkje opp noko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Eg får ikkje opp noko. Nei wtf sluttet å virke. Ja ja, bare søk på innlegg av bruker stklippen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vet hvem bicepsmannen er! Skal fortelle det om denne posten får 50 likes:) (nei det er overraskende nok ikke Tuba!) Mangler 40 likes før jeg avslører Stxxx Xxxxxxx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Mangler 40 likes før jeg avslører Stxxx Xxxxxxx Du lovte du ikke skulle si det var meg uansett jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Du lovte du ikke skulle si det var meg uansett jo Sier du, sjekk navnet mitt mot det han har spoilet så langt! Assie, McBain og Ankath 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Sier du, sjekk navnet mitt mot det han har spoilet så langt! HAhah greit du ligger dårlig ann så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei igjen! Noen av dere merket kanskje en kort nedetid på forumet rundt midnatt. Espen og meg (mest Espen egentlig) har lett litt etter grunner til et problem med rapporteringsfunksjonen vår. Som dere kanskje har sett, så har dere mulighet til å trykke rapporter på en enkeltmelding i samtaler med andre brukere. Denne løsningen har ikke fungert, men er nå i orden. Dersom dere opplever at brukere opptrer upassende over meldinger på forumet, oppfordrer jeg dere til å fremover bruke denne funksjonen, så får administratorer (dvs, ikke alle moderatorer) opp et varsel om den aktuelle meldingen, og teksten din med begrunnelse. Resten av samtalen vil ikke komme med. Utover det, skulle det være noe som går på brukere, trivsel, moderering eller lignende ting så kan dere sende meg en PM. Er stort sett tilgjengelig og svarer raskt. /Fredrik Kristin Charm, Espen Espelund, StineB og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonepone Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå må vi passe på at dette heler ikke blir en side for mobbing! Greit at noen er teite. men når de er ute, så bør man være ferdig med saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 eller man kan bare deal with it. sladrehank skal sjøl ha bank! Iso 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiveFailLearn Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Han har sendt meg meldinger også Litt i seneste laget, men så navnet hans i denne tråden nå og kjente igjen navnet. Han sendte meg meldinger i januar i år. Men samme det, om han er ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 ikke for å dra opp dette igjen... Men en viss biceps ivrig gutt er aktiv på instagram nå... Samme spørsmåla osv JohannesL, Hilde91, Renatii og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Eg har faktisk vurdert å rapportere meg sjølv i blandt. JarleS, burny_, JonnymedH og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Eg har faktisk vurdert å rapportere meg sjølv i blandt. *fnis* Det har jeg også. Det var før jeg forsto at du ikke var en sånn fakeprofiltulling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 ikke for å dra opp dette igjen... Men en viss biceps ivrig gutt er aktiv på instagram nå... Samme spørsmåla osv Der er vi litt maktesløse... Pågangsmot har fyren i allefall. Eg har faktisk vurdert å rapportere meg sjølv i blandt. Trenger ikke det, vi følger allerede med på deg. Tuba 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 *fnis* Det har jeg også. Det var før jeg forsto at du ikke var en sånn fakeprofiltulling Kvifor trudde du at eg var fake? Eg er heilt ekte, berre spør wheysted. Zimbo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Der er vi litt maktesløse... Pågangsmot har fyren i allefall. Trenger ikke det, vi følger allerede med på deg. Nei, jeg vet.. Men ser han kommenterer på noen av de samme jentene, så ville bare gjøre de oppmerksom på han Men jah ikke noe å si på pågangsmotet.. men må si det er en litt spesiell fetish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Kvifor trudde du at eg var fake? Eg er heilt ekte, berre spør wheysted. Fordi disse strenge moderatorene blokket en eller annen som jeg trodde var deg vel. Å sånn går dagan! Skal spørre wheysted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.