Gå til innhold

Forslag til kule treningsklær - anyone?


Deportista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for input! BB-buksen på bildet over er for øvrig ikke i bruk mer da jeg fant ut (ingen andre som turte å si noe...:whistling:) at den var gjennomsiktig (kun den helsorte) når solen traff direkte.....det ble ikke mer knebøy den dagen for å si det slik :blush:

Haha, skjønner jo godt at ikke gutta sa noe da ;) De ble nok kjempelei seg da du fant det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for input! BB-buksen på bildet over er for øvrig ikke i bruk mer da jeg fant ut (ingen andre som turte å si noe...:whistling:) at den var gjennomsiktig (kun den helsorte) når solen traff direkte.....det ble ikke mer knebøy den dagen for å si det slik :blush:

Og etter at du skiftet til helsvart gikk antall skadde på trening dramatisk ned:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som liker å designe selv (ok litt da) så anbefaler jeg Nike ID http://store.nike.com/gb/en_gb/?l=shop,nikeid&sitesrc=UKID_REDIR_CKIE#l=shop,pwp,c-300/hf-788 1014014 91001128/t-NIKEiD_Women

Har selv laget treningssko som (jeg :wub:) synes ble sååå fine :thumbsup:

Er det ikke noe slik at man burde bestille under et vist beløp når man bestiller fra utlandet for å unngå toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...