Gå til innhold

Forslag til kule treningsklær - anyone?


Deportista

Anbefalte innlegg

Klarer liksom ikke finne treningstøy som ikke suger til seg alt av støv og hår :confused: Enten så er det sånt stoff som svisjer når jeg går, eller magnet på støv og hår. Jeg så Better bodies hadde noen tøffe treningsbukser, men de koster jo skjorta alle sammen .. Noen som har erfaring med dette merket ?

bruker bare better bodies/gasp og er superfornøyd med kvaliteten , har også hatt hund og ikke merket att det fester seg mer hår til disse merkene enn alle andre =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MalinV har funnet den beste siden EVER! :eek:

http://www.joggeshop.no/

Billig, fantastisk utvalg, de har Nike, Adidas, Skins, Kari Traa -generelt det meste!

Så jeg har shoppet 4 topper, en knelang tights, en shorts OG en Helly Hansen-trøye, og Til Sammen snakker vi 1600,- inkl toll! :D Regner med å få de i løpet av uka, skal gi beskjed om levering og sånn da! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker bare better bodies/gasp og er superfornøyd med kvaliteten , har også hatt hund og ikke merket att det fester seg mer hår til disse merkene enn alle andre =D

he he hundehår, da har de blitt nøye testet :) Kanskje jeg skal gå for klær derfra , da . Utrolig tøffe ihvertfall , og så lenge de er funksjonelle og holder bra er det jo ikke noe å lure på egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he hundehår, da har de blitt nøye testet :) Kanskje jeg skal gå for klær derfra , da . Utrolig tøffe ihvertfall , og så lenge de er funksjonelle og holder bra er det jo ikke noe å lure på egentlig :)

Liker godt buksene til BB (Cherry Hill Jazz Pant), men dersom du tar den minste størrelsen kan den være litt kort på bena. Jeg skulle nok tatt en str. større for når den sitter for tight så er den litt gjennomsiktig (i sollys). Men designen er jo flatterende da, litt optisk bedrag nesten....me like ;) and yes...har hund og på den sitter det ingen hår....på sokkene derimot :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et realt forbruk av disse(nei, ikke slitt ut en enda, men må da ha flere om de skal vaskes i blandt:p);

http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Bukser-Jeans/12/70311151/

7031115_Viscose_loose_pant_Brown_Trousers_A.png.transform?w=288&cp=true

Men i svart da..

Tynne og lette, og sjenerer ikke dere som syns feite folk burde ha forbud mot å gå i thights:p Har en tendens til å bruke en tettsittende singlet(gjerne spreke farger) med en over sized t-skjorte utpå, bare for å dekke til sjenerende flæsk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt buksene til BB (Cherry Hill Jazz Pant), men dersom du tar den minste størrelsen kan den være litt kort på bena. Jeg skulle nok tatt en str. større for når den sitter for tight så er den litt gjennomsiktig (i sollys). Men designen er jo flatterende da, litt optisk bedrag nesten....me like ;) and yes...har hund og på den sitter det ingen hår....på sokkene derimot :mad:

Jeg har kikket litt på de buksene, og de er kjempetøffe :) Elsker designen på dem ! Da burde jeg vel ha L jeg da , som bruker M til vanlig, så jeg ikke gir gutta på gymmet LITT mer info enn de behøver å ha ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg Stella McCartneys kolleksjon for Adidas ser innmari kul ut! Har designet for ulike idretter også, så om det er løping, sykling eller styrke du driver med finner du klær som passer til anledningen.

http://www.adidas.com/campaigns/stella/fw11/content/default.asp?strCountry_adidascom=ca#/collection

har ett par knelange tights med blonder på sidene her i fra.. omg - FOR en rompe jeg får i de!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer liksom ikke finne treningstøy som ikke suger til seg alt av støv og hår :confused: Enten så er det sånt stoff som svisjer når jeg går, eller magnet på støv og hår. Jeg så Better bodies hadde noen tøffe treningsbukser, men de koster jo skjorta alle sammen .. Noen som har erfaring med dette merket ?

BB har de beste buksene jeg har prøvd i alle fall :D Ja de koster litt, men kvalitet gjør som regel det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB har de beste buksene jeg har prøvd i alle fall :D Ja de koster litt, men kvalitet gjør som regel det :D

Du har rett i det , en får vel bare krype til korset . Skal bli godt å få noe ordentlig å trene i, viktig å føle seg vel på gymmet også ;0)) Har du en spesiell favoritt derfra eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg liker de litt baggy ;D Også sitter de stramt over rompa :D

Jeg kjøpte M for jeg var redd S skulle bli for kort... Glad jeg kjøpte M for jeg er lang i beina..

Så jeg som vanligvis er M burde kjøpe L med andre ord . Har hørt de har vært litt små i størrelse :0) HATER joggebukser som du har langt opp på leggen når du tar knebøy :p Må da ha litt stil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg som vanligvis er M burde kjøpe L med andre ord . Har hørt de har vært litt små i størrelse :0) HATER joggebukser som du har langt opp på leggen når du tar knebøy :p Må da ha litt stil hehe

Hehe, høyvannsbukse er ikke kult :p Bedre med litt for lang enn litt for kort :D De buksene har strikk nederst så de holder seg nede ved beinpress o.l også. Jeg hater å få buksene langt oppå leggen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nettopp et sett fra BetterBodies.Kjempebehagelige,flotte å se på,tar ikke til seg hår som andre bukser jeg har(jeg har en katt med den lengste silkepelsen du kan tenke deg).Veldig fornøyd![ATTACH=full]2674[/ATTACH]

Samme antrekket som bærta på plakaten i garderoben!:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nettopp et sett fra BetterBodies.Kjempebehagelige,flotte å se på,tar ikke til seg hår som andre bukser jeg har(jeg har en katt med den lengste silkepelsen du kan tenke deg).Veldig fornøyd![ATTACH=full]2674[/ATTACH]

Kjempefint sett :0) ser for meg at det kommer til å gå litt penger på better bodies :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hadde tidligere SKINS, men large strekker ikke til lenger. Har dere noen tips om nettsider som selger det billig? :)

Ps. Om noen er intr. i mitt gamle så kan det kjøpes billig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...