Gå til innhold

Forslag til kule treningsklær - anyone?


Deportista

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp et sett fra BetterBodies.Kjempebehagelige,flotte å se på,tar ikke til seg hår som andre bukser jeg har(jeg har en katt med den lengste silkepelsen du kan tenke deg).Veldig fornøyd![ATTACH=full]2674[/ATTACH]

Har de buksene der i alle fargene. Kjempefornøyd! Hatt dem i snart to år og de er ikke litt slitt en gang! Verdt alle tusenlappene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kikket litt på de buksene, og de er kjempetøffe :) Elsker designen på dem ! Da burde jeg vel ha L jeg da , som bruker M til vanlig, så jeg ikke gir gutta på gymmet LITT mer info enn de behøver å ha ;) hehe

Altså, jeg bruker mine bukser i M og jeg er nok garantert litt større enn deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bukser fra Gasp siden de er store og baggy og har plass til rumpa mi. Takler ikke treningsbukser for jenter da de ofte er stram over rumpa og vid nedover. Da fremheves problemområdene mine :p Overdeler er alt fra cubus til Better Bodies, og de må være stramme ellers føler jeg meg som et telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye kult :whistling: var innom h&m i dag for å se etter en sports-bh som er fin for de med små boobs, men det utvalget var ikke stort!

Tips? liker ikke å være helt flat.. så jeg har som regel på meg bh! Håper å få fikse på dette etterhvert, men det koster :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye kult :whistling: var innom h&m i dag for å se etter en sports-bh som er fin for de med små boobs, men det utvalget var ikke stort!

Tips? liker ikke å være helt flat.. så jeg har som regel på meg bh! Håper å få fikse på dette etterhvert, men det koster :wub:

Se her har du en liten tråd om trenigs-BH`r :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har et slags elsk/hat fohold til Better Bodies sine treningsklær. Jeg synes de er veldig behagelige å trene i, men så er jeg litt sånn små irritert fordi det er så typisk at alle har BB sitt tøy. Noen andre som føler det slik? :p Til tross for dette har jeg ikke funnet noen merker av treningstøy jeg liker bedre enn BB sine heller da. Spesielt toppene er jeg veldig glade i :)

Sorry om det ble litt off topic kanskje? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jenter som trener styrke, gammle som unge bruker BB. Jeg liker ikke mainstream, så derfor eier jeg ikke ett plagg det står better bodies på, Gasp derimot, det virker som er mer en gutte-greie. Så jeg bruker gasp :) haha, sammen med alle gutta, og hittil ingen jenter jeg har sett der jeg trener hvertfall.

Jeg har sett noen som trener i Gasp faktisk. Men hvordan er de i størrelsen? Jeg liker at tøyet sitter inntil kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Etter å ha hørt alle lovprisningene om better bodies, så måtte jeg jo prøve selv! Første bestilling var jeg ikke så fornøyd med. Bestilte den 2-layer toppen, og den var veldig liten i størrelsen, bhen inni funket ikke som en bh, og fargen på bildet var veldig misvisende i forhold til sånn den ser ut i virkeligheten. Kostet med 550 kr, så det var ALT for dyrt! I tillegg kjøpte jeg den knall gule singleten. Den var fin og god å trene i, men tiltrekker seg mye støv.

I dag fikk jeg en pakke til med tightsen fra better bodies, og det er den eneste som har passet meg perfekt! Har ikke hatt den av siden jeg fikk den. I tillegg bestilte jeg toppen på bildet, og den var også veldig fin og god. Nå gjelder det å se om de er like god på trening som i sofaen :p

[ATTACH]45808[/ATTACH]

post-2299-14440872702722_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter som trener styrke, gammle som unge bruker BB. Jeg liker ikke mainstream, så derfor eier jeg ikke ett plagg det står better bodies på, Gasp derimot, det virker som er mer en gutte-greie. Så jeg bruker gasp :) haha, sammen med alle gutta, og hittil ingen jenter jeg har sett der jeg trener hvertfall.

Jeg bruker både gasp og bb ;) Men S er blitt for stort for meg i Gasp så de blir bare til kosebukser nå som oftest :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Noen som kan anbefale noen gode sko til å trene styrke i? :) Har selv et par fra nike (husker ikke hva modellen heter), men er litt mye demping i dem så jeg ender som oftest opp på sokkelesten for å få skikkelig kontakt med gulvet :whistle:

Jeg bruker boksesko som regel på de dagene jeg kjører bein :) Praktiske og myke såler.

post-5361-14440882647815_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...