Jump to content

OleChrGul

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About OleChrGul

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/04/1991

Profile Information

  • Gender
    Mann
  • Location
    Raufoss

Recent Profile Visitors

411 profile views
  1. Hei. Begynte i slutten av Oktober med trening igjen for fullt da jeg så i speilet at dette var nødvendig. Da veide jeg meg på en vekt som viste alt fra kroppsfett til muskler osv. Veide meg igjen i går og fettprosenten hadde sunket fra 26,2% til 23,1% hadde lagt på meg et par kilo med muskler og samtidig gått ned et par kilo i vekt. Har prøvd å ligge på ca 1500-1800kcal daglig og prøver å unngå store mengder fett. Har en-to dager i helga hvor jeg ikke er så nøye. Brenner mellom 3000-3700kcal om dagen. Jeg trener styrke 6 dager i uka og. Har alltid 5-20min på tredemølla før jeg starter. Får i meg alt fra 30-60 gram proteiner hver dag, så hvis jeg har lest meg opp riktig så skal jeg "ha" mer da jeg veier 86kg. Burde jeg få i meg mer mat også? Blir veldig mye trening og lite mat. Har jo fungert hittil, men føler muskelveksten kan bli raskere og bedre.
  2. Slenger meg på jeg også! Har igrunn vært ganske bra trent "hele" livet. Men for 2 år siden så stoppet det helt opp. Jeg har levd livet litt for mye de 2 årene med tanke på vekta. Veide 91,7kg når jeg startet å trene igjen nå. Har gjort 3 store endringer med livet de 2 siste ukene; Har sluttet å snuse (Litt over 17 dager uten i dag), lagt om kostholdet og selvfølgelig begynt å trene igjen. Kjøpte meg FitBit Charger HR for noen dager siden og motivasjonen gikk bare enda mer opp! Startvekt: 91,7kg, vekt i dag: 89,5. Målet mitt er ca. 80kg da med litt markert kropp. Lykke til alle sammen!
×
×
  • Create New...