Gå til innhold

Selfiesjekken


Pinglo

Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt problemer med å bestemme meg for hvilket underforum denne passet best inn i, men etter å ha begynt å trene litt rundt forbi og jeg ser så mange mennesker som (tilsynelatende uten å vite det selv) går med 95% gjennomsiktig treningstøy tenkte jeg at det kunne være greit å gi et lite tips til en enkel måte å sjekke om det er på tide å kjøpe seg en ny tights.

Hold opp tightsen foran ansiktet.

Forsøk å ta en selfie.

[ATTACH]166303[/ATTACH]

Om dette ble vellykket, er det på tide å kjøpe seg en ny tights.

Eksperimentet kan også utføres i en variant jeg liker å kalle "kan jeg lese denne tråden på FB gjennom tightsen min"

Bare hyggelig :D

post-600-14441006767906_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey. Ikke ødelegg nå.

Det er faktisk noen blant oss som setter pris på disse gjennomsiktige plaggene. :D

Det finnes rumper så mange steder, inkludert på internettet vi sitter på, at jeg klarer å leve med meg selv. Finner du instagrammen hennes, holder hun kanskje #belfiesaturdayen hellig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet med dette. Jeg kommer ikke til å bytte ut tightsen min fordi den blir gjennomsiktig når jeg trener knebøy. Strengt talt ikke mitt problem at andre ikke kan trekke til seg øya. Uansett er det bare å la være å ta på seg grannypanties, og alle har vel sett en rumpe før.

PS: og det er vel en grunn til at de lages sånn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet med dette. Jeg kommer ikke til å bytte ut tightsen min fordi den blir gjennomsiktig når jeg trener knebøy. Strengt talt ikke mitt problem at andre ikke kan trekke til seg øya. Uansett er det bare å la være å ta på seg grannypanties, og alle har vel sett en rumpe før.

PS: og det er vel en grunn til at de lages sånn da ;)

Det er ikke snakk om "litt" gjennomsiktig, det er jo snakk om folk som går rundt med noe som tilsvarende en 20 denier strømpebukse. En gjennomsiktig tights er ikke bare gjennomsiktig når man kjører knebøy, den er gjennomsiktig når man står rett opp og ned. Og folk skal få gjøre akkurat som de vil, jeg tror bare helt oppriktig at en del ikke skjønner hvor utrolig gjennomsiktige klærne deres er. Om man vet det og likevel har lyst å gå rundt gatelangs og på trening med rumpa bar får være ens egen business, selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke alle tights gjennomsiktig når man holder dem opp mot lyset slik og strekker dem? Skulle gjerne hatt ugjennomsiktig tights, men det har jeg ikke klart å oppdrive enda :p Dog noen er verre enn andre som du sier og er 100% gjennomsiktig selv om man står rett opp og ned. Lønner seg ihvertfall å ikke ha altfor liten strl slik at stoffet strekkes til det ytterste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke alle tights gjennomsiktig når man holder dem opp mot lyset slik og strekker dem? Skulle gjerne hatt ugjennomsiktig tights, men det har jeg ikke klart å oppdrive enda :p Dog noen er verre enn andre som du sier og er 100% gjennomsiktig selv om man står rett opp og ned. Lønner seg ihvertfall å ikke ha altfor liten strl slik at stoffet strekkes til det ytterste.

Nope. Denne tightsen er ikke strukket noe særlig, ei heller holdt opp mot lyset :D

Har veldig god erfaring med vintertightser, som på ingen måte er særlig varme ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett er det bare å la være å ta på seg grannypanties, og alle har vel sett en rumpe før

<3 jenter som tenker på de som kikker på stussen å faktisk tar på ei sexy trusse før trening <3

og ei flott jente rumpe kan man vel ALDRI gå lei :)

menja ei flott jenterumpe i en ugjennomsiktig tights er like digg så jeg stemmer ja for tights uannsett gjennomsiktighets grad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker med gjennomsiktig tights? :p

ja, altså. er storforbruker av tights, og de siste kjøpene mine har vist seg å vært mer gjennomsiktige enn først trodd. Og siden jeg vasker høyt og lavt i jobben min (lavt er problemet) så tror jeg alle må ha sett hvordan jeg tar på det først undertøyet jeg finner om morgenen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BJJ-spats er bra greier. Det er ikke rent sjelden bade gutter og jenter kommer til trening med 2XU-tights, og fort finner ut at de er ganske så gjennomsiktige. De plaggene forsvinner fort.

Jeg vil tipse deg om Newaza. De selger plagg av god kvalitet, og som en ekstra bonus så har de jævlig stygt design også.

uAkn7Wr.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å være den perfekte treningsbuksen både for Aurelius, Indiska og Negativ

BJJ-spats er bra greier. Det er ikke rent sjelden bade gutter og jenter kommer til trening med 2XU-tights, og fort finner ut at de er ganske så gjennomsiktige. De plaggene forsvinner fort.

Jeg vil tipse deg om Newaza. De selger plagg av god kvalitet, og som en ekstra bonus så har de jævlig stygt design også.

uAkn7Wr.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...