Gå til innhold

Euromaster

Medlemmer
  • Innholdsteller

    62
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei! Jeg er en gutt på 20 år, 192-193 cm høy. Jeg har alltid slitt med litt overvekt, og ifjord klarte jeg og gå ned til 75 kg. Jeg ble skadet og la på meg litt igjen..nå veier jeg 83 kg. Jeg gikk ned ganske drastisk. og spiste utrolig lite da jeg gikk ned. Kunne spise 1 nutrliett da jeg stod opp og 200 gram kylling/kjøtt til middag.Det var alt!! Nå har jeg startet og trene, jeg veier nå 83 kg! Og har en del fett rundt på magen spesielt som jeg vil ha bort! Jeg lurer på, om jeg da starter og spise mer enn det jeg gjorde da jeg gikk ned, vil jeg da bare gå opp over i vekt igjen ?
  2. haha! enig i den! skal snart til syden!
  3. Ja,følger program. det vil si, Har annhver treningsøkt med A og B dag 1: Knebøy 3 set 5 rep benkpress 3 set 5 rep hip thrust 2 set 8 rep Pullups 3 set 8 rep sidehev 3 set 12 rep Pallof press 2 set 12 rep Dag 2. Knebøy 3 set 5 rep Militærpress 3 set 5 rep foroverbøyd roing 3 set 5 rep markløft 1 set 5 rep Franskpress 3 set 8 rep Bicepcurl 3 set 3 rep Planke 2 set max sekunder. Jeg vil si at jeg spiser ikke veldig mye mat nå. Starter dagen med ett par egg. i 12-15 tiden,spiser jeg kylling,fisk heller karbonadekjøttdeig med salat. kveldsmat er ett par brødskiver.
  4. HER ER NOEN BILDER: FØRSTE ER FRA FØR: Er fornøyd med framgangen! men ikke helt ferdig!
  5. Hei. Jeg har nå i en periode på 3 måneder spist sunt og mye mindre enn det mitt vanlige kosthold var. Jeg er 192 høy og veide svimlende 101 kg. Jeg startet med å lese om hva det var viktig å få i seg, og dagene mine gikk det mest i 1000-1200 kcal per dag med kylling,fisk,karbonadekjøttdeig) Dette viste jeg å få syke resultater. Nå idag har jeg en normalvekt på 80kg. Men denne går opp og ned litt hva jeg spiser. Jeg er ikke på noe diett nå. For 4 uker siden startet jeg å trene, og har fått framgang i styrke i armene. Men jeg sliter veldig med å få bort fettet rundt magen. Er
  6. Jeg er 192 høy og veier 79kg Så da bør jeg ligge på en 150 -160 gram daglig Jeg spiser for det mest fisk, kylling,kjøttdeig så går mye i protein mat
  7. Okey. så jeg skal bare fortsette med det jeg gjør? spise mindre,trene ? så vil det gis resultater? Kjøpte 3 kg med wight teech idag. Hvor mye proteiner er det anbefalt å ta før/etter trening?
  8. Okey! jeg kjører dette nå, Dette gir deg sixpack på rekordtid - Fitnessbloggen Men føler det er litt lite mage trening der. mye basic
  9. Hei. Jeg har ett spørsmål om noen som har noe gode råd for det Ultimate treningsprogram for mage? Har gått på diett nå i 3 månder og tatt av meg 23 kg. Nå går jeg for rutene på magen! Har trent i 1 måned nå,men det er mest basic,og veldig lite mage. Noen som har ett 3 dagers program som har funket for dem ??
  10. hei. Jeg har ett spørsmål angående dette! Kjæresten min som er 17år vil gå ned ca 4-5 kg på 3-4 månder! Hun veier 59 kg og er ca 170 høy! Hva av inntak av kcal burde hun ligge på om dagen for å gjøre dette:)? samtidig som hun jogger!
  11. Takk Mr P. Ja,tenkte jeg skulle starte å trene neste uke fra fult... og fortsette på underskudden som jeg gjør nå! Men hva ville dere anbefalt av type trening om jeg skal miste minst mulig fett og bli mest mulig markert?? Mange reps mindre vekter,eller lite reps og mer vekter? Hva er den beste metoden for å trene mage?
  12. Nei vekten i seg selv er ikke viktig. men vil helst ikke over 85-87 kg da jeg syns denne er en grei vekt!
  13. okey! så du mener jeg ikke vil gå opp i vekt av å trene ?
  14. ¨Jeg har faktisk ikke trent enda... Har bare drevet med diett. mange som rådet meg til å bare gå ned til ønsket vekt først,også fokusere på maten og treningen! men har hørt i etterkant at dette er feil! Hva slags trening ville du anbefalt for mage muskler?
  15. Målet mitt er vell egentlig å få de 6 packene på magen... eller hvertfall 4 ! ja, den er jeg enig i!
×
×
  • Opprett ny...