Tempal Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Enda en vellykket historie:) drøyt:) Andre Rio 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Regner med det dropper endel folk innom her som vil ha en livsstilsforandring selv. Lag en tråd i Ned i vekt forumet og fortell oss hvordan status er, så kommer det noen og hjelper deg med veien videre. Alle som tar fullstendig ansvar for egen viljestyrke og motivasjon har 100% sjans til å lykkes med riktig fremgangsmåte. Oddis, Andre Rio, Admira og 1 annen 4 Siter
FrkHoel Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Helt vilt bra jobba!! :thumbsup: Andre Rio 1 Siter
YngvildFastForm Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Fantastisk bra jobba!!! :-) Hva er målene videre? :-) Andre Rio 1 Siter
Helene Drage Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Helt utrolig, er jo nesten for godt til å være sant Du er utrolig inspirerende, skal ned i vekt selv og dette er bare rått Applaus til deg! Andre Rio 1 Siter
Kjell E. Balle Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Respekt! Imponerende! Lykke til videre! Andre Rio 1 Siter
Tombrunost Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Sykt.. rett og slett sykt mann! Andre Rio 1 Siter
m@rtin Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Wow er sinnsykt imponert, utrolig bra jobbet. Lykke til med videre med treningen og kostholdet. Andre Rio 1 Siter
I_Believe Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Vanvittig motiverende!!! :thumbsup: Andre Rio 1 Siter
Lea Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Helt SYK forandring!! Du skal være utrolig stolt som har fått til dette Hadde det ikke vært for at jeg kjenner igjen tattoveringen hadde jeg trodd det var to forskjellige personer. Ansiktet ditt var jo også helt forandret. Ubeskrivelig imponert! Hadde bare alle overvektige vært like viljesterke! En annen ting jeg reagerte på; 3km på 11:29 er jo også sykt bra i tanke på utgangspuktet ditt for noen måneder siden da du knapt kunne løpe 400 meter før du ikke orket mer. Jeg trener og trener, men får aldri så god tid! Kan jeg få spørre om hvordan du har trent kondisjon? Andre Rio 1 Siter
TinaS Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Wow, du har vært superflink! All honør og respekt! Andre Rio 1 Siter
Pinglekringla Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Wow! Så utrolig imponert! Du er helt rå Andre Rio 1 Siter
CM91 Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Kjempe bra jobba! Angående strekk merkene så blir de aldri borte.Det er en permantent skade i huden pga kollagen og elastin fibrene er blitt strekt for mye. De er blitt mindre synlig pga vektnedgangen. Andre Rio 1 Siter
Andre Rio Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Skrevet 20. januar 2012 Helt SYK forandring!! Du skal være utrolig stolt som har fått til dette Hadde det ikke vært for at jeg kjenner igjen tattoveringen hadde jeg trodd det var to forskjellige personer. Ansiktet ditt var jo også helt forandret. Ubeskrivelig imponert! Hadde bare alle overvektige vært like viljesterke! En annen ting jeg reagerte på; 3km på 11:29 er jo også sykt bra i tanke på utgangspuktet ditt for noen måneder siden da du knapt kunne løpe 400 meter før du ikke orket mer. Jeg trener og trener, men får aldri så god tid! Kan jeg få spørre om hvordan du har trent kondisjon? Har egentlig ikke hatt noen kjempeorganisert kondisjonstrening. Har for det meste bare trappet opp treningen. Startet med å løpe 1km hver dag helt til jeg klarte å løpe ca. 3km. Når jeg kunne gjøre det begynnte jeg rett og slett bare å øke tempo. Startet på hastighet 9 på tredemøllen og økte med 0.2 HVER trening, uannsett hvor sliten jeg ble. moniix og Espen Espelund 2 Siter
Mr. M Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Utrolig bra jobba! Fantastiske resultater!:thumbsup: Andre Rio 1 Siter
Rasmus Krog Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Sykt bra jobb du har lagt ned i det her! Gratulerer så mye! Andre Rio 1 Siter
Hammy Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Utrolig bra jobba! Du skal absolutt være VELDIG stolt av deg selv! Andre Rio 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.