Gå til innhold

Min tur på PSMF


19-91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for støtte, fikk pressa ned alt til slutt. Tok bare 40 minutter..

Bedre lykke i morra :D

Psyken det går på. Til slutt mestrer du "Mat du blir kvalm av" rett og slett pga du TRENGER det. Trust me! Etter min PSMF runde startet jeg gjerne på 100-150 maks 200g kylling f.eks.. ved slutten kunne jeg fint spise 400g kylling +salat+noe smaks greier :p Da var det grisedeilig å endelig få spise noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg må stå opp tidlig har jeg veldig dårlig matlyst selv om magen skriker, og brekker meg lett. Hjalp derfor veldig lite at maten ikke var særlig god :p Skal få den mye bedre til i dag!

Hadde karbonadedeig med masse brokkoli og spinat til lunch, og det var betydelig bedre, blei behagelig mett. Får nå se hvor lenge det varer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe som får magen til å klikke så inni he****! Regner med jeg ikke trenger beskrive, at alle skjønner hva jeg mener....

Noen som opplevde det samme på PSMF?

Mistenker kesam, siden jeg styrter en hel boks med funlight og sukrin, så fra og med i dag kutter jeg den ut, og erstatter med et solid måltid (kjøtt+grønt). Hjelper ikke det, må jeg revurdere hele PSMF, men tar ikke sorgene på forskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager makrell?

Makrellens kvalitet og fettinnhold varierer mye med årstidene. Om våren er den relativt mager, men fettinnholdet stiger ut over sommerhalvåret, etter hvert som makrellen har beitet på næringsrikt dyreplankton og småfisk. For å oppnå best mulig kvalitet – og høyest mulig pris – er det viktig å høste makrellen på rett tidspunkt.

http://www.sesongkalender.no/fiskeslag/art/makrell/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...