Gå til innhold

Min tur på PSMF


19-91

Anbefalte innlegg

Er noe som får magen til å klikke så inni he****! Regner med jeg ikke trenger beskrive, at alle skjønner hva jeg mener....

Noen som opplevde det samme på PSMF?

Mistenker kesam, siden jeg styrter en hel boks med funlight og sukrin, så fra og med i dag kutter jeg den ut, og erstatter med et solid måltid (kjøtt+grønt). Hjelper ikke det, må jeg revurdere hele PSMF, men tar ikke sorgene på forskudd :)

Med klikke mener du, hard? eller løs? Vondt?

Mangel av fiber kan forandre magen/tarmene dine... f.eks ;) Det skjer ofte på PSMF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Proteiner og fiberrike grønnsaker gir lite avføring og da kan det faktisk lett gå opp mot en uke før man går skikkelig på do. Men om det er andre veien så tenker jeg med en gang at sukrin'en trigger magen, selv om det skal en del til før akkurat denne sukkeralkoholen virker lakserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, jeg opplevde motsatt:confused: Prøv kutte ut melkeprodukter...

Samme her! Gikk 1 uke på PSMF uten å komme på do. Når jeg endelig måtte på do kjentes det ut som jeg fødte siamesiske firlinger! Så diarè hadde kanskje vært å foretrekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok skuffe dere, og mest meg selv, PSMF er ikke noe for meg :) Har sensitiv mage nok fra før av, magen har aldri romla så mye som på denne dietten. I en jobb som jeg har, der man ikke alltid kan løpe på do når det passer, så er det litt risky

Jeg satser heller mer på et langsiktig kosthold, gå sakte, men sikkert ned i fettprosent og trene for å bygge samtidig.

Er så mange som har spurt om hvorfor jeg vil gå på en slik diett, at jeg ikke trenger det.

Så i går avslutta jeg den, og begynte med litt karbohydrater, og magen klikka helt vilt. Er normalt igjen nå heldigvis.

Dessuten tok jeg ikke sjansen på å måtte fly på do 3 ganger i timen når vi skal i konfirmasjon i morgen, så det får bli med det :)

Står dessuten overalt at dietten ikke egnes for å skrape av det siste fettet på kroppen, men heller gå fort ned til en spesiell dag(noe jeg burde ha lagt mer vekt på fra begynnelsen av, men var så ivrig), så det trenger jeg ikke :) Gå ned i fettprosent er likevel målet, men får tenke mer langsiktig, som sagt :)

Det skal vites at psykisk så klarte jeg dietten veldig bra, og lærte mer enn noen gang å verdsette grønnsaker, så det kan være et tips til noen-Spis grønt, du kan gjøre mye ut av det!

Men takk for all støtte, råd og tilbakemeldinger her, delte ut "likes" som belønning :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...