Tronaldo Skrevet 22. april 2015 Skrevet 22. april 2015 Forslag: Hva med en praksis der det lages en forumtråd når en ny artikkel postes? Da kan det bli litt diskusjon blant forummedlemmene. Jeg ser andre fora gjør dette, og det kan føre til god diskusjon. Ulempen er at det blir en "intern" diskusjon blant de som allerede er medlemmer av forumet, men det gjør det også lettere å diskutere enn i rene kommentarfelt IMHO Zmurph, Aurelius, Tesla og 3 andre 6 Siter
Matsenator Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Såeh... Jeg spørr igjen. Hvorfor er det ikke mulig å kommentere under artikler lengre? Ole-Mats Moskvil 1 Siter
:Pompelipom Skrevet 21. november 2015 Skrevet 21. november 2015 Så. Da er det bare å innfinne seg med at kommentarfeltet ikke kommer tilbake da? Siter
FrkHoel Skrevet 24. november 2015 Skrevet 24. november 2015 :Pompelipom skrev (På 21.11.2015 den 20.26): Så. Da er det bare å innfinne seg med at kommentarfeltet ikke kommer tilbake da?Kan se om jeg får til å aktivere det igjen Aurelius og LtdEdFred 2 Siter
SK-2000-og-ALLTID Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Jeg lurer også på dette. Syntes det gjerne var vel så interessant å følge diskusjonen knyttet opp til artikkelen enn artikkelen i seg selv. 02-snapper 1 Siter
02-snapper Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 Skjer det noe rundt dette? Og er det endringer på gang? Tenker bare på hvor lite som publiseres nå om dagen, både på selve Fitnessbloggen.no og den labre aktiviteten på forumet Siter
gøns Skrevet 30. mai 2016 Skrevet 30. mai 2016 Få tilbake det gamle forumet! Det nye har vært en stor flopp. Forferdelig oppsett jevnt over. Aktiviteten gikk rett i bånn når den ble lansert! Siter
Andyb Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 gøns skrev (På 30.5.2016 den 20.32): Få tilbake det gamle forumet! Det nye har vært en stor flopp. Forferdelig oppsett jevnt over. Aktiviteten gikk rett i bånn når den ble lansert! Ekspander Sånn som skjedde når iform byttet format, gikk fra enormt aktivt til helt dødt. Siter
Gjest Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Jeg har sett flere tilfeller hvor lansering av nytt design fullstendig ødelegger forumaktiviteten. Hvorfor gjøre store endringer når noe funker? Nå er det vel gått for mye prestisje eller koster for mye å reversere til det gamle.. så må vel bare leve med dette. Siter
RandomHero Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 SterkARE skrev (På 31.5.2016 den 7.09): Jeg har sett flere tilfeller hvor lansering av nytt design fullstendig ødelegger forumaktiviteten. Hvorfor gjøre store endringer når noe funker? Nå er det vel gått for mye prestisje eller koster for mye å reversere til det gamle.. så må vel bare leve med dette. Ekspander Det har vært en større omstrukturering på hele web-avdelingen til Egmont, tror neppe det kommer inn noe nytt verken på forum eller artikkel fronten med det første Siter
okveine Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 RandomHero skrev (På 31.5.2016 den 7.53): Det har vært en større omstrukturering på hele web-avdelingen til Egmont, tror neppe det kommer inn noe nytt verken på forum eller artikkel fronten med det første Ekspander Større omstrukturering er vel en pen måte å si det på RandomHero 1 Siter
RandomHero Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 okveine skrev (På 31.5.2016 den 10.43): Større omstrukturering er vel en pen måte å si det på Ekspander Ikke helt mitt bord det her altså, så vi kaller det en omstrukturering Siter
boltzmann Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Trur ikkje det er berre oppdateringar som drep eit forum. Grunnen til at treningsforum, iform og fitnessbloggen vart populært, var at det var ein stor marknad for denne type treningsforum. No er marknaden mindre, då andre treningsformer og kanalar har tatt over. Oppdateringane var i så måte berre spikaren i kista på eit forum med dalande aktivitet. Siter
rudboy Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Facebook har vel også tatt over litt av funksjonene som ett forum hadde? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.