Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

nå som sommeren nærmer seg blir mine fjon oftere barbert bort. Dette på grunnlag av at jeg får to valg. Enten får jeg spare til enda mer skjegg som kan begynne og klø i varmen... for så å bli fjernet og da sitter jeg igjen med et hvitt skjegg etter at solen ikke klarer trenge inn til huden. Fjon vs hvit hud.... life is cruel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er ikke innafor Adeno. Hvis dama nekter deg etter tre uker med awesome beard, da er det vel i all rimelighetens navn forholdet det skal bli en slutt på og ikke skjegget:sneaky:;)

Jeg er enig ...sånn i prinsippet.

Men "gi og ta"/"ofre og få" ...og ofring av ansiktshår kunne jeg leve med ;)

Hmm, hvorfor vender uttrykket "Det er makt i de lukkede rom" stadig tilbake i hodet mitt? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrapte trynet idag, for å få en fersk start. Jeg sparte til skjegg for rundt 1 år siden, og jeg så fantastisk bra ut med skjegg.. Type jeg har aldri hatt bedre selvtillit. Dessverre etter en helg med drikking og en gjøk som tegnet i skjegget mitt ble det tatt bort, og aldri tatt tilbake. Nå, idag starter jeg. Jeg skal samle skjegg. Det skal bli bra. Og jeg skal nok engang se fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...