Gå til innhold

Min største svakhet og styrke


Physalis

Anbefalte innlegg

Vi er vel alle skrekkelig klar over hvilke svakheter vi har når det kommer til trening og kosthold - og det kan av og til være godt å høre om andres for å føle seg litt bedre. Kanskje din ikke var så ille allikevel?;)

Men selv om vi har våre svake øyeblikk, er jeg sikker på de fleste har noe de føler de mestrer bedre enn gjennomsnittet. Og hvorfor ikke fortelle verden hva du er flink til? Alle trenger litt selvtillitsboost, og kanskje minne seg selv på hva de faktisk er gode for.

Så hva er din største styrke og svakhet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min største svakhet må være en godt innarbeidet vane (fra ungdomsskolen/vgs) med obligatorisk godteri på fredag og lørdag. Selv om jeg ikke har godtesug, så er det noe i meg som sier at i dag er det lov - og du vet det smaker godt, så da er det bare å hive innpå. Ikke at det er noe stort problem ofte at jeg ikke har lyst på... Men det ødelegger dietten min da :( Hjelper ikke å være i underskudd på hverdagene når 200 g smågodt fortæres fredag og lørdag!

Min største styrke er kanskje at jeg aldri gir opp, og trapper det opp til et nytt nivå for hver uke som går. Til slutt må det bli bra?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Villig til å slite hardt for å oppnå målet.

Svakhet: Glad i Mors middag, og sier ikke nei vist bestemor ringer å inviterer på kaffe å kake, for det er sånn man tar livet av gamle folk.

Dropper også styrketreninga litt fort vist jeg blir spurt om å komme hjem å ta hunden ut, blir jo seff en liten cardio økt istede da, men dette er bla. et punkt jeg jobber på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: ALLTID sulten på ny kunnskap!

Jeg elsker å lære! Det er ikke sånn at jeg nødvendigvis må sitte med nesa ned i en bok - det er faktisk heller skjeldent jeg gjør det. Men dokumentarer, historier fra virkeligheten og lignende går ned på høykant! Selv om jeg anser det som en styrke, så er det faktisk også noen ulemper ved den "styrken". Når man hele tiden ønsker å lære, så blir man fort litt utbrent - noe jeg har brent meg på et par ganger:) Men av skade blir man klok, så jeg har nok lært å prioritere hva jeg liker best - så får jeg heller ta det andre om jeg har tid og anledning.

Svakhet: Selvforaktelse

Trenger kanskje ikke å gå i dybden på dette, men jeg er vel ikke spesielt glad i meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Største styrke: Evne til å se forbi all bullshit-science og gjøre en innsats. Muskler bygges i styrkerommet, ikke på lesesalen!!

Største svakhet: Høyden min... er bare 174 cm :confused:

Høyde er vel ingen svakhet.. Naturlig utrustning kan man ikke gjøre noe med. Good genes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrke: jeg er sterk (fysisk) i forhold til størrelsen min, jeg tåler smerte, kvalme og klarer alltid å presse meg til maks, jeg driter totalt i hva jeg spiser så lenge det er passelig sunt.

Svakhet: jeg er ganske god på å dikte opp unnskyldninger for å ikke gå på trening, jeg driter totalt i hva jeg spiser så lenge det er passelig sunt.

Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Høy smerteterskel. Både fysisk og psykisk. Altfor nysgjerrig, men det har ført til mye nyttig kunnskap:D

Svakhet: Sofaen og alt av sjokolade. Også er jeg veldig svak for sko...:whistling:

Jenter og sko :thumbsup: Kan man noen gang få for mange? :wub:

Styrke: Leter alltid etter lyset i tussmørket

Svakhet: Setter ofte ting på "pause". Dvs. at jeg ikke gir opp (det skal mye til) men å ta neste steg videre kan ofte være vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter og sko :thumbsup: Kan man noen gang få for mange? :wub:

Styrke: Leter alltid etter lyset i tussmørket

Svakhet: Setter ofte ting på "pause". Dvs. at jeg ikke gir opp (det skal mye til) men å ta neste steg videre kan ofte være vanskelig...

Man kan ALDRI få for mange:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: viljestyrke til de grader og skipper aldri ei treningsøkt. Ingen problemer med å spise og trene bra flere mnd i strekk

Svakhet: litt dårlig evne til å forandre på det jeg gjør hvis det evt begynner å gå litt trått, i tilfelle det fører til at det går galne veien igjen.. hehe. Generelt veldig dårlig på å variere og burde vært litt mer impulsiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...