Gå til innhold

Min største svakhet og styrke


Physalis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Styrke: sta! Setter jeg meg et mål, skal jeg klare det, spesielt om det er noen som kommer med at jeg IKKE vil klare det, da skal jeg bevise det for meg selv og dem!

Svakhet: Selvtillit. Om noen kritiserer noe jeg gjør tar jeg det veldig til meg, og dette gjelder spesielt det å ta knebøy og mark med mange folk som har peiling rundt med. Skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakhet: lite strukturert over tid, hater faste rutiner, litt "enten eller" til tider og så har jeg en tendens til å gi meg selv litt slack når jeg virkelig får fart på sakene (type "nå har jeg gått ned så mye at jeg må spise litt usunt for ikke forsvinne helt", selv om jeg egentlig hadde hatt godt av å ta av 10kg til, minst). Blir fort frustrert over folk og har generelt liten tro på fremtiden til menneskeheten mtp hvilken retning ting går i ( jeg synes utrolig mange er sutrete, late, bortskjemte, tar ting for gitt og er ikke i stand til å ta selvkritikk). Etter å ha lest gjennom listen her så må jeg nok føye til "sutrete" på svakheter også, tror jeg.

Styrke: Utrolig snill, liker å hjelpe andre, god til å tyne meg selv, viljestyrke, smerteterskel, prøver hele tiden å klekke ut en genial plan på hvordan jeg kan redde norges helse. Jeg leser veldig mye om trening, kosthold, helse osv. Forventer kun det beste av meg selv. Liker å være prøvekanin og "ta en kule for laget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrke kosthold: Kan spise det samme ofte uten å gå lei - fordel på diett.

Svakhet kosthold: Havregrøt, havregrøt, havregrøt. Havregrøt.

Styrke trening: Dørstokkmilen eksisterer ikke.

Svakhet trening: Tighte legger. Må tøyes ofte, men gidder aldri .. Og nekter å legge de høye helene på hylla i hverdag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Trosser dørstokkmila og får masse motivasjon når jeg kommer inn døra på treningssenteret!

Svakhet: Trener aldri armer. Har lagt situps'ene på hylla..

Sit ups hører hjemme på hylla, Pikes, Rollouts, Leg Raises og Extensions er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sit ups hører hjemme på hylla, Pikes, Rollouts, Leg Raises og Extensions er tingen!

Sikker på at den ikke skal på styrke, isteden for svakhet?:whistling:

For meg har det alltid fungert å tatt situps - magen min har blitt strammere og fått mer muskler - i kombinasjon med annen trening hvor situps'ene var det eneste jeg trente på mage. Skal sies at jeg har tatt flere enn 10 situps hver kveld for at det har blitt resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Styrke: Sta, målbevisst, gir 110% når jeg virkelig går inn for å å målene mine! Klarer å gå vekk fra samtaler som bygger seg opp når jeg trener. Snakking kan jeg gjøre før og etter, men ikke samtidig som jeg trener!

Svakhet: Jeg elsker mat, men ikke like mye som jeg elsker sjokolade. Nå som jeg har matplan går det greit å holde seg unna for mye av det gode, men lørdager er en farlig (god) dag!

Overtrene...gått på veggen TO ganger bare i sommer.......

Utålmodig deluxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Viljesterk, synes det er helt greit å bli fysisk sliten. Ganske disiplinert, generelt.

Svakhet: Utålmodig.

Litt for lite glad i grønnsaker.

Litt for glad i "godt til kaffen" (trenger ikke være en halvkilo, men kake er kake).

Litt for dårlig løpepsyke = ikke så bra på cardiotrening.

Og uuutålmodig. Får jeg en ide skal det helst skje i går. Resultater vil jeg gjerne ha i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Ser alltid det positive i ting, nesten uansett. Er sjeldent sur (1-2 ganger i året :p )

:D

Svakhet: Har det best med meg selv når jeg føler meg bedre enn de rundt meg. Dvs: jeg kan bli glad av at andre spiser sjokolade, fordi jeg da tenker at "jeg er flinkere enn deeeeg".DRIT TEIT! Dårlig egenskap, rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Er sjeldent sur (1-2 ganger i året :p )

:D

Svakhet: Har det best med meg selv når jeg føler meg bedre enn de rundt meg. Dvs: jeg kan bli glad av at andre spiser sjokolade, fordi jeg da tenker at "jeg er flinkere enn deeeeg".DRIT TEIT! Dårlig egenskap, rett og slett

Hehe, kjenner meg alt for godt igjen i begge disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke: Ser alltid det positive i ting, nesten uansett. Er sjeldent sur (1-2 ganger i året :p )

:D

Svakhet: Har det best med meg selv når jeg føler meg bedre enn de rundt meg. Dvs: jeg kan bli glad av at andre spiser sjokolade, fordi jeg da tenker at "jeg er flinkere enn deeeeg".DRIT TEIT! Dårlig egenskap, rett og slett

Wooord. Tror ganske mange har det sånn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...