Gå til innhold

Min største svakhet og styrke


Physalis

Anbefalte innlegg

Styrke: målbevist, og pusher meg selv godt. Er også flink til å legge på litt ekstra vekter, og er ikke redd for hverken å bli rød i tryne, svett eller nesten dø av utmattelse :)

Svakhet: Om jeg ikke har bestemt meg på forhånd eller har et konkret mål om å holde meg unna søtsaker der og da, har jeg vanskelig for å motstå godis om jeg f.eks. er på jentekveld, resten av familien spiser is osv. Og når jeg først tar et stykke/ en porsjon, så har jeg vanskelig for å la det bare være den ene.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrke: Målbevisst, viljesterk, velutviklet konkurranseinstinkt, vil helst være best i det jeg gjør - det være seg trening, skoleresultater, jobb, egentlig alt som kan måles. Dette er i grunn også en svakhet på samme tid da man ikke kan være best i alt hele tiden og dermed kanskje stresser litt vel mye det.

Svakhet: Utålmodig, blir lett stressa, liker som nevnt over her å føle meg litt bedre enn andre til tider, haha :blush: Ikke så veldig sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...