Gå til innhold

Den store dilemma-tråden (RR)


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sandpapir. Vil heller ha vondt i ræva enn øynene...og jeg kan fortsatt se, selv om ræva blør!

En litt morbid klassiker: Brenne ihjel eller drukne?

Brenne ihjel. Jeg er for glad i vann til å ville dø i det.

Blø neseblod konstant, eller kronisk "sovende, prikkende arm"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenne ihjel. Jeg er for glad i vann til å ville dø i det.

Blø neseblod konstant, eller kronisk "sovende, prikkende arm"?

Kronisk sovende prikkende arm. Har allerede en kronisk sovende prikkende finger etter hundebitt, og det er absolutt til å leve med.

Miste ALT hår, eller å aldri kunne barbere/nappe/vokse/klippe seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan lett drite på meg litt hver gang jeg gråter, for det er faen meg en gang i skuddåret.

Tenk på de sosiale situasjonene du gråter i, og se for deg hvor hensiktsmessig det vil være å drite seg ut da... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på de sosiale situasjonene du gråter i, og se for deg hvor hensiktsmessig det vil være å drite seg ut da... :p

Driter meg ut hele tiden, no harm done :D

Neida.

Altså. Ja, du sier noe der, men personlig har jeg nok kontroll over mitt følelsesliv at jeg klarer å holde meg (nok) :p

Med mindre du setter på noe romantisk drama, Lion King elns. Da kan jeg like gjerne bli på do.

(that made no sence)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid bli misforstått eller alle vet hva du tenker hele tiden?

Alltid bli misforstått. Det skjer så ofte uansett, spesielt ettersom jeg er en stoisk type som stadig bruker deadpan humor som blir tolket seriøst (argh). Ville vært vannvittig irriterende når jeg har PT-timer eller forsøker meg på flørting, men... De nærmeste ville vel blitt obs på 'syndromet' og lært seg til å aldri ta meg seriøst, hmm. Uansett, det andre alternativet ville nok forkortet livet mitt betraktelig ettersom instinktet mitt er å alltid tenke det minst politisk korrekte. :cautious:

Ha på deg Luis Suárez nipple clamps (NSFW) de første gangene du har sex med en ny person (resten av livet), eller måtte si høyt "Én til for Jesus" på slutten av det tyngste løftet ditt hver treningøkt (resten av livet)?

P.S. La oss høre hvor dedikerte dere er til ateismen, Eirich & Håvard Vika! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på deg Luis Suárez nipple clamps (NSFW) de første gangene du har sex med en ny person (resten av livet), eller måtte si høyt "Én til for Jesus" på slutten av det tyngste løftet ditt hver treningøkt (resten av livet)?

P.S. La oss høre hvor dedikerte dere er til ateismen, Eirich & Håvard Vika! :p

"En til for Jesus", det er jo nesten gøy nok til at jeg bare kan begynne med det uansett!

Ville du hatt et hode like stort som en tennisball eller like stort som et gresskar?

Gresskar! Vanskelig å få inn noe særlig med mat ellers.

Og en til:

Ville du hatt ubegrenset med kjærlighet eller penger?

Helt ærlig ville jeg valgt penger.....

Kommer an på detaljene. Men i utgangspunktet penger, for da kunne jeg sikkert hjulpet masse folk. Ubegrenset kjærlighet høres ut som om hele verden blir stalkers, og det virker slitsomt...

"Gi" en lapdance til din far, eller "motta" en lapdance av han?

Gi, så kan stakkaren forbli nogen lunde "uskyldig" i prosessen.

Aldri bli syk igjen og sovne stille inn et sted mellom 90 og 100 år, eller kunne reise og bo gratis rundt i hele verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på deg Luis Suárez nipple clamps (NSFW) de første gangene du har sex med en ny person (resten av livet), eller måtte si høyt "Én til for Jesus" på slutten av det tyngste løftet ditt hver treningøkt (resten av livet)?

P.S. La oss høre hvor dedikerte dere er til ateismen, Eirich & Håvard Vika! :p

Lett.

"Én til for Jesus" på slutten av det tyngste løftet hver treningsøkt. Det løftet er ofte så tungt at jeg nesten blir religiøs allikevel. I tillegg kan jeg bare blunke for å fremvise ironi.

post-2004-14440990208613_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...