Gå til innhold

Den store dilemma-tråden (RR)


02-snapper

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Farken, får ta dilemmaet jeg sendte inn, som ikke kom på den såkalte luuufta.

Ha beina til verdens lengste person og overkroppen til verdens korteste person, eller ha beina til verdens korteste person, og overkroppen til verdens lengste person? (Forutsatt at de små beina klarer å bære den store kroppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skrive.

Julaften den 24 hver måned hele året, eller aldri feire jul igjen?

Hallo, julaften hver måned ;) Men man MÅ ikke gi hverandre gaver, man kan ha det hyggelig med familie læll.

100% sjanse for å vinne 1mill, eller 50% sjanse for å vinne 5 mill?

Kjører safe: 1 million ;) Ganske lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha konstant smak av sigaretter i munnen selv, eller at alle du kysser smaker askebeger?

At alle jeg kysser smaker askebeger, for da slipper jeg iallfall å kjenne den vonde smaken 24/7. Kan alltids være intim uten å kysse om det er for ille.

At rumpa di lukter så vannvittig godt at den tiltrekker seg alle hundene i en kilometers radius hver gang du går utendørs, eller at du alltid må omtale deg selv i tredje person (helt alvorlig, både muntlig og skriftlig)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...