Gå til innhold

Drøye synder i matveien


Markuspftw

Anbefalte innlegg

Skulle lage kake til bakesalg på håndballen for mange herrens år siden (herregud, begynner å dra på åra...) og bake browniekake. Skulle bare slikke slikkepotten.. Og så var det så godt, så måtte bare ta litt av det som var på kantene av bollen også.. Og så litt av deigen... Og så litt til.. Bare en til.. Og plutselig lå jeg der med syke magesmerter, tom bolle, en overvelmende søt og kvalm melissmak i munnen og en stk sint mor...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i mine fjortisdager; heimemekka banansplitt av dimensjoner. Banan, iskrem, chocolate prinkles, sjokosaus, karamellsaus, chocolate chip raw cookie dough, M-sjokkis <--3 slike lag oppå hverandre i ein skål. Haha! Lurer veldig på hvor de kaloriene forsvant, for jeg var ei pinne til jeg var 16 :-p

edit; glemte jo å nevne peanøttsmøret som også var med, på bananen!

PS; bodde i Texas, kanskje litt påvirka ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Det beste jeg visste for noen år tilbake var mandager, da hadde vi så og si alltid pannekaker. Selve middagen spiste jeg bare 2-3, men når kvelden kom.. :whistle: 6-7 kalde pannekakerester med smør, nugatti og gulost. 3-4 glass melk oppå det igjen. :joyful:

Nå som jeg har spist lite karbs i løpet av høsten, hadde kroppen tilpasset seg deretter og hadde aldri cravings. Nå som jeg har begynt å spise mer av alt over nyttår, vil kroppen plutselig ha alt. Men gjør ingenting i grunn, skal opp ti kilo så har litt å gå på.. Lucky me! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg visste for noen år tilbake var mandager, da hadde vi så og si alltid pannekaker. Selve middagen spiste jeg bare 2-3, men når kvelden kom.. :whistle: 6-7 kalde pannekakerester med smør, nugatti og gulost. 3-4 glass melk oppå det igjen. :joyful:

Nå som jeg har spist lite karbs i løpet av høsten, hadde kroppen tilpasset seg deretter og hadde aldri cravings. Nå som jeg har begynt å spise mer av alt over nyttår, vil kroppen plutselig ha alt. Men gjør ingenting i grunn, skal opp ti kilo så har litt å gå på.. Lucky me! :happy:

Anbefaler deg å prøve pannekaker med bacon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...