Gå til innhold

millis

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg har økt i styrke samtidig ja. Selv om jeg nok kunne økt mer om jeg ikke fokuserte på vektnedgangen samtidig ser jeg hele tiden fremgang på styrke biten. Vil påstå at 90% av mine økter har hatt fokus på styrke, men med mye bruk av fullkroppsøvelser som har gjort at pulsen er blitt holdt relativt høyt store deler av økten. Så går vel ikke under betegnelsen ren styrke trening, men la gå! Gjennomførte inbody test før jeg begynte å trene mer regelmessig og etter 6 måneder, og de viste vektnedgang på 19 kg men økning i muskelmasse, så var veldig fornøyd med det (bare ikke like fornøyd med at en
  2. For min del har det hele løsnet etter at jeg begynte med mye mer styrke trening. For min del handlet det mye om at jeg måtte gjøre en endring fordi jeg skadet meg og ikke lenger kunne opprettholde kardio treningen på sammen måte. Kiloene forsvant vesentlig fortere etter jeg begynte med styretrening, samtidg som kroppen ble mye strammere og mer markert under samme perioden. Så jeg anbefaler styrketreing, men er jo forskjelling hva som fungerer for den enkelte.
  3. Selger en elipsemaskin tilsvarende denne: http://www.xxl.no/trening-helse/trimapparater/crosstrainer/x-erfit-790f-elliptical-crosstrainer/p/1075386_1_style Kjøpt for 1,5 år siden, lite brukt. Pris kan diskuteres.
  4. Jeg er med! Kortversjonen for dere som ikke var med i tråden i høst, gikk fra januar til juli ned fra 98 til 79 kg, altså hele 19 kg. Men hadde et stygt fall i sommer, og har siden den gang måtte operer kneet to ganger. Dette har nedført minimalt med trening, samt at all annen motivasjon forsvant. Kom meg litt i gang igjen og vekten var nede på 83 kg i starten av novmber. Siden den gang har jeg vært mye syk, og som en del av dere vet, vært livredd for vekten. Og det med god grunn. I dag viste den hele 88 kg, og DET er lenge siden sist.. ble et skikkelig slag i tryne, og en grei motivasjon
  5. Når ting går litt feil vei har jeg hatt tendenser til å henge meg veldig opp i den, og da blir bare alle valgene helt tullete.. Så da blir jeg super streng for så å gå på en kjempe smell! så da er det bedre å holde seg litt unna, og heller håpe at januar bringer gode tall.. Men oppdateringen kommer før helgen, uansett hvor positiv eller negativ den er
  6. GRATULERER! Hva er dine beste tips og trisk til oss som fortsatt har en del igjen å bli kvitt?
  7. Fantastisk bra! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har turd å gå på vekten de siste 2-3 uke som følge av at jeg har vært en del syk og kostholdet ikke har vært helt bra! MEN jeg har kommet greit igang med treningen igjen, så håper at når disse vanene er på plass så går ting litt greiere igjen nå! Lover oppdatering på fredag, for da blir det statusrapport før jeg tar med litt ferie fra hele vektfokuset..
  8. Godt å se det er litt flere som har fått litt utfordringer nå når julen nærmer seg.. så her står vekten stille.. MEN jeg er klar for å få et par gode uker nå før det blir en velfortjent juleuke
  9. Valgte å ikke gå på vekten da jeg har lagt syk og kroppen ikke var helt med.. Tar heller med meg at jeg har fått 4 gode treningsøkter og begynner å finne tilbake til litt av treningsgleden og lysten igjen! Så får vi se hva neste uke sier
  10. Når jeg endelig skulle begynne å trene har influensaen tatt meg! Prøvde meg en liten tur i dag, men det var bare å gi opp å dra hjem under dynen.. har en følelse av at dette kommer til å vise seg på vekten denne uken
  11. Det er dette som er min største svakhet også! Og skal innrømme jeg sliter veldig med det nå for tiden. MEN jeg vet at det blir mye verre de dagene jeg spiser for lite gjennom dagen, så kanskje du skal prøve å ha en planlagt sunn og mettende kvelds istede? Jeg har alltid en pakke riskaker i skapet, så om jeg må ha noe så kan det være en erstatning, for det er jo nesten ikke kalorier.. Skal sies at jeg faktisk er blitt veldig glad i riskaker da (selv om det ikke kan sammenlignes med kokosboller, like før jeg løp på butikken når jeg så du skrev det! ). Går nok nedover igjen neste uke skal du
  12. For min del er det kosthold som har mye å si, spesielt nå når jeg ikke får trent like hardt og mye som jeg pleier å gjøre. Er ikke de store endringene, men prøver å kutte ut sukker og unødvendige fristelser, samt at jeg velger fullkornsvarianter når jeg har mulighet til det. Planlegging slik at jeg har mat i hus er vel det som er avgjørende for at jeg skal ta de sunne valgene. Et tips er også å drikke lunket vann med sitron i om morgenen, gjør underverker for fordøyelsen. Ikke at det nødvendigvis har noe å si for vektnedgangen, men for min del funker alt mye bedre da. Selv er jeg mye flin
  13. 9.11: 85,8 16.11: 85,0 (-0,8) 8,2 kg igjen! 23.11: 84,4 (-0,6) 7,6 kg igjen! Går heldigvis rette veien, men ikke noe super tempo her i gården.. Eksamen og mye lesing, så håper at neste uke blir litt bedre i forhold til trening.. Skjønner at 7,6 kg den neste måneden gjerne er litt vel ambisiøst, men håper i alle fall å komme meg ned på 7* tallet før jul! 4,5 kg bør jo være overkombart om jeg får opp farten litt
  14. Tror det er veldig lurt av deg å veie deg maks en gang i uken, dag til dag variasjoner er det ikke vits å bruke tid på. Jeg hadde en periode jeg ble veldig opphengt i vekten, og da var jeg glad jeg hadde folk rundt meg som fikk banket litt vett i hode på meg
  15. 9.11: 85,8 16.11: 85,0 (-0,8) 8,2 kg igjen! Da ble det heldigvis litt nedgang! Får forhåpentligvis kastet krykkene og begynt å beveget meg litt neste uke, så håper det hjelper på! Rett over 5 uker igjen, og jeg har så lyst å klare målet mitt før jul! Vet det vil kreve en del, men er ikke umulig! Så fra i morgen blir det helt stopp på kaker og andre søte fristelser. Har siden januar kuttet ut brus, snop og chips, men har vært veldig flink til å tøye reglene og finne erstatninger når jeg har lyst på noe godt.. hjelper ikke slutte å spise sjokolade når jeg baker kake istedefor.. Så nå blir
×
×
  • Opprett ny...