Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Travel arbeidsuke, bare 2 treningsdager :(

Og siden jeg PFer har jeg bare en eneste konklusjon å komme med: lunsjmøte på jobb ødelegger alt. Jeg blir så sulten av å spise :confused:

Men uken er ikke over ennå, så jeg skal gjøre det beste ut av det :rolleyes:

Vekten står stille fra forrige uke - og den før det. Så jeg må nok mentalt forberede meg på at dette kommer til å ta tid :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle.

Jeg rakk bare en tur innom her i oktober, før jeg så ble borte igjen. Hadde omstendigheter som gjorde at jeg måtte reise og har ikke hatt tid til å henge på nett. Måtte også droppe PSMF-dietten, men den skulle jo uansett være en kickstart så det var greit. Tok tak i kosthold og trening på gammeldags vis (mindre inntak og mer fysisk bevegelse). Måtte veie meg i går og er nå back her på sida også, blir fint å slå følge med noen igjen. Her er min siste update (og jeg er superfornøyd med de 7 ukene jeg har vært i gang med vektnedgangen):

06.10.14: 77,0 kg

13.10.14: 74,9 kg (-2,1 kg)

29.11.14: 69,7 kg (-7,3 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.09.14: 83 kg

29.09.14: 82,2 kg (-0,8)

06.10.14: 81,7 kg (-1,3)

13.10.15: 81,5 kg (-1,5)

20.10.14: 81,4 kg (-1,6)

27.10.14: 81,8 kg (1,3)

03.11.14: 81,1 kg (-1,9)

10.11.14: 81,1 kg (-1,9 totalt)

17.11.14: kaos og dausjukt dyr

23.11.14: 79,2 kg (-3,8 totalt)

01.12.14: 79,6 kg

08.12.14:

15.12.14:

22.12.14:

29.12.14

It is what it is. Fornøyd med å fortsatt være på 70 tallet etter denne heftige motivasjons- og -alt-det-andre bristen. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 81 av 100: X-press dag 3, uke 1

Ble veldig demotivert i går når vekten stod på akkurat det samme som forrige uke, men måtte gå på i dag igjen siden jeg har tisset et par ganger i natt. Da viste den 0,6 kg mindre enn i går....huff, nåskaljegholdemegunnavekta:banghead: blir skrullete:ROFLMAO:

Oppturen er at jeg har gått inn 7 cm rundt magen de siste par mnd:) så noe har skjedd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 83 av 100: Akkurat fått satt meg i sofaen og tror de fleste av ungene har sovnet.....klaaaarer ikke trene nå...og det betyr 1 økt i minus igjeno_O

Kjenner at kroppen trenger 1 dag i uken uten trening:) så det får bare være..

I morgen blir det uke 2 av X-press(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at kroppen trenger 1 dag i uken uten trening:) så det får bare være..

Bare en dag i uken uten trening??? Oj... Jeg har gått mye (shopping men det teller da fremdeles ;) ) siste uken men det kjennes ikke som om jeg har vært i aktivitet uten at det involverer noe som er tyngre enn vesken min. Jeg har planer om å trene hjemme i juleferien, slik jeg gjorde i fjor og det gleder jeg meg til, altfor lenge siden jeg har brukt kettlebellene!

Vekten går opp og ned disse irriterende to kiloene - i dag er jeg nede i 68-ish igjen. Someone give me some weight sanity :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dag i uken uten trening??? Oj... Jeg har gått mye (shopping men det teller da fremdeles ;) ) siste uken men det kjennes ikke som om jeg har vært i aktivitet uten at det involverer noe som er tyngre enn vesken min. Jeg har planer om å trene hjemme i juleferien, slik jeg gjorde i fjor og det gleder jeg meg til, altfor lenge siden jeg har brukt kettlebellene!

Vekten går opp og ned disse irriterende to kiloene - i dag er jeg nede i 68-ish igjen. Someone give me some weight sanity :confused:

Vekten gjør meg også motløs for tiden...nytter jo ikke å gå jevnt nedover:dry: De siste par dagene har jeg gitt litt blaffen i kosthold, og det får jeg vel merke er jeg redd for:( 68 er jo kjempebra da...jeg sitter fast på ca 71 og der blir jeg visst.

Jeg må trene hver dag, siden jeg holder på med det 100-dagersprosjektet. DVD med JM har jeg brukt en god del når jeg ikke kan eller orker dra hjemmefra.

Har aldri prøvd kettlebells, men det er kanskje bra trening? Kanskje jeg skal prøve meg på en time og se om det er noe for meg(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i juleferiemodus og klarer ikke å prestere en shit....

You and me both.. helt i ørska :/ forsåvidt motivert, men er alltid noe. Har jobbet hver kveld til 23-24 og så mye som mulig på dag med å få lagd stall og slikt. Blir to tre turer med farmers walk på ganske hardt og ulent underlag, snø og is med 20 liter vann i hver hånd ca 30 meter om dagen om ikke annet x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.10.14: 77,0 kg

13.10.14: 74,9 kg (-2,1 kg)

29.11.14: 69,7 kg (-7,3 kg)

Utrolig bra! Her har det plutselig "forsvunnet" en måned for min del ser jeg. Tiden har rast forbi, og mitt mål om under 70kg innen jul må jeg nok bare drømme om. Men; jeg har trent godt den siste tiden, og spiser mye bedre enn før. Regelmessige måltider og mye flinkere til å spise mat i stedet for snop. Har fått helt ufattelig mye energi, (funnet ut at jeg har jernmangel så nå går det i tilskudd!) Så selv om målet ikke blir nådd til jul, så føler jeg kroppen har endret seg mye til tross for minimal/ingen vektnedgang, og jeg er veldig fornøyd med hvordan ting er nå. Målet om under 70kg skal fortsatt nås, men setter ny frist til påske, og evt videre til 65kg innen sommeren om jeg føler det er behov for det. Det er jo ikke sikkert, når jeg ser hvordan kroppen har forandret seg nå til tross for at vekta har stått ganske stille.

Vi fortsetter med tråden etter jul også, sant? Jeg vil hvertfall ha støtte, tips og motivasjon videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...