Gå til innhold

For liten - for stor | Flere som har det slik?


McBain

Anbefalte innlegg

Føler meg i noenlunde grei shape foran speilet. Kunne kanskje vært litt mer markert, bittelitt mer her og der.

Så stikker jeg på trening og tar i en hantel. Ser meg selv i speilet og ser blodårene poppe frem som veikart og det fosskoker med biff i alle retninger. Føler meg som en gigaboler og blir flau. Så går jeg hjem og alt er borte igjen.

Fitoreksi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Føler meg temmelig sterk og bredskuldret om jeg så er hjemme eller på trening, men det er noe med kroppstypen min og dresskjorter som ikke går helt bra sammen tror jeg, for når jeg går i dresskjorter føler jeg meg stort sett veldig tynn. Det er nok bare innbilning, men det er likevel en av årsakene til at jeg foretrekker gensere og t-skjorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 1,80 og hvit som et papirark, så ser aldri ut som jeg løfter uansett. Når jeg en ytterst sjelden gang ser noen løfte like mye som meg på Sats (type 4-5 chins, 60kg knebøy, 18kg hantler benk) , så ser de alltid dobbelt så biffe ut :rolleyes:

Synes du virkelig det ser ut som om man løfter mindre dersom man har lys hud? Mulig jeg feiltolker deg, men det var iallfall en fullstendig fremmed tanke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det ser ut som om man løfter mindre dersom man har lys hud? Mulig jeg feiltolker deg, men det var iallfall en fullstendig fremmed tanke for meg.

Ja absolutt. Det er jo en grunn til at fitnessfolket smører på seg den kremen på scenen. Jeg har rødlig hår, smører tjukt med solfaktor selv på overskya dager og unngår all soling. Alt er bare hvitt, ingen definisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det ser ut som om man løfter mindre dersom man har lys hud? Mulig jeg feiltolker deg, men det var iallfall en fullstendig fremmed tanke for meg.

Vi som er hvite ser mindre definerte ut da siden alt bare går i ett. Du vet hvordan det er å kjøre i alpinbakken når det er flatt lys? Kan være masse humper og bumper der, men du ser dem ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poengene deres når det dreier seg om bodybuildere som står i bar overkropp under strobelys, men når det gjelder påkledde folk på treningssenter tenker jeg bare at volum er volum. Kanskje jeg er litt blind til dette fordi nesten alle jeg kjenner som trener, er sterkt bygde og bleike. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerende det der, kan spise d-vitamin til det tyter ut ørene og gå rundt i sola i baris 15 timer i døgnet for så å koke i solarium de resterende 9 i ukesvis, men mister alle tan-gainsene iløpet av 4-5dager uten sol igjen etterpå.

Heldigvis hjelper det å bruke klær, da slipper man gjøre uskyldige beskuere solblinde og man kan se ut som om man trener.

Ett godt triks om man er redd for å se for swole ut på trening er det å trene med kun 3-4reps med lange pauser på tom mage uten noen no2-fremmende aminosyrer i tarmen, da slipper man til en viss grad den der irriterende pumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hverdag i et nøtteskall fortiden.

Føler meg tynn i kroppen, og mager i tryne i hverdagen.

På trening tyter det, og jeg føler meg som en klump. Føler damene stirrer på meg som et freakshow i gymmen, og "the bro's" skal kommentere, ha råd, veiledning, og være kompis...

Trøster meg med at blodårene på biceps popper bare jeg hever kaffekoppen, og at noe av oppmerksomheten til tider er veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...