Gå til innhold

For liten - for stor | Flere som har det slik?


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kalles Stilken. Føler jeg lever opp til det kallenavnet, både hjemme og på gymmen. Pipstilker av noen over og underekstremiteter og en dvask undermage. F… som huet kan kødde det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvalig, tror jeg. Sliter med det samme selv, og ser på det som en av de absolutt største fordelene med å ha en god coach (og han sier også at han hører det mye) - når jeg føler meg liten, svak, feit eller noe annet, så kan han komme med objektivt syn. Det er lett å få et skrudd selvbilde når man trener, og i mine øyne er jo ikke jeg noe spesielt stor. Men får jo kommentarer på at jeg både har lav fettprosent og at jeg er massiv, men når jeg ser meg selv i speilet ser jeg kulemage med ruter (jeg kaller det "beach volleyball" fordi det ikke er "beach body", men vaskeballen har mønster som en volleyball :D ) og føler meg liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvalig, tror jeg. Sliter med det samme selv, og ser på det som en av de absolutt største fordelene med å ha en god coach (og han sier også at han hører det mye) - når jeg føler meg liten, svak, feit eller noe annet, så kan han komme med objektivt syn. Det er lett å få et skrudd selvbilde når man trener, og i mine øyne er jo ikke jeg noe spesielt stor. Men får jo kommentarer på at jeg både har lav fettprosent og at jeg er massiv, men når jeg ser meg selv i speilet ser jeg kulemage med ruter (jeg kaller det "beach volleyball" fordi det ikke er "beach body", men vaskeballen har mønster som en volleyball :D ) og føler meg liten.

Greit å vite at selv en som du har det sånn en gang i blant. Og du er ikke det man kan kalle en lite gutt akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette kjenner jeg meg villt igjen i. Alle som trener for å bli større har det slik, tror jeg. Spesielt de som trener naturlig, har jeg inntrykk av, siden det er litt lettere å bevare fullness og blodåreaction om du går på litt gear (tho forskjellen kan jo også være enda større på trening vs. ikke trening for de som går på gear, siden mange får helt insane pump når de pumper med AAS i kroppen).

Er du naturlig, er kald og flat, har litt fettprosent, men har trent i en del år og pakket på deg såpass med muskelmasse til at du veier mellom 90-100 kg... Ja, så kan du gjerne se ut som to forskjellige personer på trening vs. hjemme. Har du litt høyere fettprosent enn typ 14-15%, så kan du til og med se tjukk ut når du er hjemme og hele tiden føle at du må på deff... Men plutselig se ganske ålreit ut på trening, og tenke "nei herregud, hva tenker jeg med"... (har jeg noen erfaringer her, tro? ^^) Ellers ser man jo som regel rimelig stor ut for folk flest når man er i det området, uansett om man har pump eller ikke. Men i egne øyne sammenligner man seg gjerne bare med når man er på sitt største, som er når man trener.

Ellers har det også selvsagt mye å si at man ser seg selv om igjen og om igjen i de samme speilene hele tiden. Går du inn på en klesbutikk for å prøve klær f. eks, spesielt der hvor de har speil hvor du kan se deg fra flere vinkler/se deg bakfra/fra siden etc., så er det godt mulig du innser at du faktisk er større enn du tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke speil der jeg trener, men ser jo at jeg har litt mer pump når jeg kommer hjem. Ser på formen som helt ok, men absolutt med stort forbedringspotensiale. Riktignok har jeg siden fredag lurt på om jeg seriøst trenger mer BIFF. Var på jobbfest hvor vi av en eller annen grunn tippa kroppsvekt og hun ene tippa at jeg veide 70 kg (vet ikke hvordan vi kom inn på temaet)! Fasit er at jeg veier 93 kg og hun trodde nesten ikke på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...