Christian_B Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 "Det har jeg ikke prøvd før, så det klarer jeg sikkert" - Pippi. Prøver så godt jeg kan å leve opp til dette. Samt " Man skal ikke plage andre, man skal være snill og grei. Men forøvrig kan man gjøre som man vil" Noe flere burde etterstrebe Siter
Thombr86 Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 "Who we are is but a stepping stone to what we can become!" (Tatt fra release-traileren til Deus Ex - Human Revolution ) Må forsåvidt følges opp med: "Will what we become cause us to forget who we once where?" Bare for å holde ting i perspektiv.. Siter
Langerud Skrevet 30. april 2013 Skrevet 30. april 2013 Life never gets easier You just get stronger hoppsann 1 Siter
kapzi Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 Nil Satis Nisi Optimum - oversatt - nothing but the BEST is good enough! Fin å leve etter i alle deler av livet Også fra den sykeste youtube filmen ("I am a champion"), fin å tenke på utpå 3dje mil på maraton e.l. My mind and my heart will carry my body when my limbs are to weak, cause who am I?? I AM A CHAMPION! Siter
VegarL Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 "ordne sæ alltid!" "all or nothing" "no pain no gain" klisje men sant! Siter
Rolf Marius Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 "En øvelse er ikke bedre enn personen som utfører den" Siter
Linjemannen Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Der andre er best på toppen av sin karriere, er jeg god på bunnen. Siter
morten90 Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 "life isn´t about waiting for the storm to pass, it´s about learning to dance in the fuckin rain" som Greg Plitt sier det. Emjane 1 Siter
slappfesk Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Uansett hvor tjukk, dum eller annerledes andre mener du er. Er det viktigste at du er sterk nok til å banke opp de som gjør narr av deg for det. Siter
ikkeaktiv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 There is no such thing as overtraining, only undereating Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.