Gå til innhold

Ditt motto/ ordtak!?


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Bruker litt forskjellig ut fra hva jeg skal prestere.

"No guts, no glory" gjelder særlig på banen når jeg skal skru av dødsangsten og ha det awsome på en kjapp motorsykkel :)

Og når jeg har vondt på trening så tenker jeg at kroppen blir "skremt" - altså at nå tar jeg i litt ekstra og virkelig får mobilisert. Ene kapteinen på sykkellaget som stadig kommer med den under en peptalk, "tenk på hvor skremt kroppen blir!". "Trø som faaaan!" Er et annet samme kaptein bruker før harde motbakker :)

Og ellers har vi jo den gode gamle "satan i helvete din jævel" - ofte sagt inni meg om vekterne som skal løftes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen jeg liker veldig godt:

- Den største glede du kan ha, er å gjøre andre glad (alltid huske på at man må være snill mot andre. sharing is caring :cat:)

- Fall down seven times, stand up eight (denne har motivert meg mange ganger når jeg er i ferd med å gi opp noe, eller har en vanskelig periode)

- In the end they'll judge me anyway, so whatever (må lære meg selv å gi mer faen i hva andre mener, og ikke la negative folk som ikke vil meg noe godt dra meg ned - har latt det skje alt for mange ganger)

- When you stop chasing the wrong things, you give the right things a chance to catch you (denne er fin, og gir mye mening for min del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...