Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selges til høystbydende + pant (1 SEK dvs. 0,91 NOK). Er ca. 1 dl igjen. Ellers kan jeg melde om en liten ripe på logoen. Bør hentes i Oslo da jeg tror det blir vått i en eventuell konvolutt. Hvis du er veldig kjapp er den fortsatt kald. Kan vurderes byttet i slurk brus av annen sort (uten kalorier).

post-3316-14440984227312_thumb.jpg

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å slå til, men nå ble jeg usikker på hva jeg skal gjøre.

Vil du råde meg til å investere i en ny og uåpnet boks på butikken?

Synes det er litt mye å legge ut på leskedrikk uten å ha smakt på den før.

Takk for at du bryr deg om å svare. Hvis du gjør det da!

He he..

:)

Vil ikke anbefale noen som trener å drikke LETTBRUS. Husker godt at METERN XCLUSIVE LIFESTYLE fikk problemer med leveren etter mange års tung bruk av aspartamsøtet proteinpulver (sic). Dessverre er bloggen hans tatt ned så har ingen vitenskapelige bevis.

Annonse

Nå blir jeg bare enda mer forvirret. Beklager altså, men synes du jeg skal satse på cola zero likevel da?

Pleaze svar meg.

Det eneste som hjelper mot absolutt alt er å lage nye tråder med kreatinspørsmål.

Annonse

Selges til høystbydende + pant (1 SEK dvs. 0,91 NOK). Er ca. 1 dl igjen. Ellers kan jeg melde om en liten ripe på logoen. Bør hentes i Oslo da jeg tror det blir vått i en eventuell konvolutt. Hvis du er veldig kjapp er den fortsatt kald. Kan vurderes byttet i slurk brus av annen sort (uten kalorier).

Mener ikke å hijacke tråden din, men jeg er selv innehaver av et tilsvarende type produkt som jeg er interessert i å putte på markedet. Er ikke helt sikker på hvordan jeg bør prise den, og håper du er villig til å dele eventuelle erfaringer du har opparbeidet deg i denne tråden. Produktet mitt er merket med "Tøffen", noe som gjør meg ganske optimistisk, men det er knapt én slurk igjen. Tenker at jeg likevel bør kunne oppnå en temmelig gunstig profitt i disse varme sommerdager? I motsetning til din, så er min er kjøpt i Norge, så jeg kan muligens appellere til nasjonalisme.

ZdKR10B.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...