Gå til innhold

Åpnet boks med Cola Zero (svensk) selges


McBain

Anbefalte innlegg

Selges til høystbydende + pant (1 SEK dvs. 0,91 NOK). Er ca. 1 dl igjen. Ellers kan jeg melde om en liten ripe på logoen. Bør hentes i Oslo da jeg tror det blir vått i en eventuell konvolutt. Hvis du er veldig kjapp er den fortsatt kald. Kan vurderes byttet i slurk brus av annen sort (uten kalorier).

post-3316-14440984227312_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest =xXx=

Faen og skjønner jeg er for seint ute til et røverkjøp eller en god byttehandel. Nå kan du angre deg, har et kassert trekkspill med brunsaus i, som jeg godt kan se hadde samme verdi som zeroen din…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selges til høystbydende + pant (1 SEK dvs. 0,91 NOK). Er ca. 1 dl igjen. Ellers kan jeg melde om en liten ripe på logoen. Bør hentes i Oslo da jeg tror det blir vått i en eventuell konvolutt. Hvis du er veldig kjapp er den fortsatt kald. Kan vurderes byttet i slurk brus av annen sort (uten kalorier).

Mener ikke å hijacke tråden din, men jeg er selv innehaver av et tilsvarende type produkt som jeg er interessert i å putte på markedet. Er ikke helt sikker på hvordan jeg bør prise den, og håper du er villig til å dele eventuelle erfaringer du har opparbeidet deg i denne tråden. Produktet mitt er merket med "Tøffen", noe som gjør meg ganske optimistisk, men det er knapt én slurk igjen. Tenker at jeg likevel bør kunne oppnå en temmelig gunstig profitt i disse varme sommerdager? I motsetning til din, så er min er kjøpt i Norge, så jeg kan muligens appellere til nasjonalisme.

ZdKR10B.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...